Pages

balandžio 22, 2010

"pavasaris viską pakeis (?)"

Man taip liudna, kad net nuotaikos pasikėlimui įkelsiu kelias nuotraukas. Pavasarinė depresija nepralenkė manęs.. 

Good new: šiandien pradėjau fotografuot su juostiniu!

 

 


 

  


7 komentarai:

Flamie rašė...

Oh su juostiniu gerai. Koks tas gėris?
Ir beja, kažkaip dauguma užpuolė ta depresija..

coffeeholic rašė...

hot hot nuotraukos ;*

ohsoboheme rašė...

Flamie, toksai negirdetas "Skina" su japonisku objektyvu:) kažkaip ir aš pastebėjau, kad daugumą žmonių lb veikia orų kaitos..
A, so and you ;*

whichlid rašė...

PAti su juostiniu forografuoju. Nuotraukos ne visada geros išeina, bet malonumas fotografuoajnt neapsakomas. Sėkmės. :)

ohsoboheme rašė...

whichild, malonumas tai tikrai didelis, bet ir brangus, kiekvieną kartą išgirdus užrakto garsą šypsena nuo ausies iki ausies. :) Ačiū ir tau!

Meteora rašė...

Ok matyt niekada nesuprasiu kas čia per stebuklas fotografuoti juostiniu... Gal dėl to, kad aš vaikystėje su sovietiniu juostiniu tiesiog žaisdavau, o mūsų šeima ilgokai turėjo paprastą gerą fotoaparatą dėl to man tai nėra kažkokia naujiena/wow susižavėjimas/nematytas ir nebandytas dalykas...

ohsoboheme rašė...

Meteora, visiem žmonėm lb skirtingus jausmus sukelia fotografija, na kitiem visai nesukelia. Tu jau galbūt atsižavėjai tokiais dalykais, o mes dar tik atrandame, tai normalu, kad tau juostinis fotoaparatas nėra jokia naujiena:)

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign