"Sunshine lollipops & rainbows.."

April 06, 2010

Sveiki mielieji! Ak, kad žinotumėte, kaip aš jūsų pasiilgau, net širdį suspaudė matyt jūsų žinutes ir (NET) 10 komentarų po praeitų įrašu, kai ankščiau komentuodavo tik A ir tai mano paliepimu :D Ir net neįsivaizduojat kaip sunku buvo iškeisti kompiuterį į matematikos vadovėlį... kartais atrodė, jog neištversiu.

Anyway, rašau ne be reikalo. Jei kas pamenat patį pirmajį įrašą kuriame surašiau savo tikslus šiame bloge, tai turėtumėt prisiminti pagrindinę mintį, kuri yra nebūti nuobodžiai ir maniau, kad man padės savo "fotografijų" dalinimasis... Dadadadam rodau jums vieną nuotrauką iš vakarykščio a la photoshoot'o:

 

The picture of my friend from yesterday's a la photoshoot. I'll be pleasant to hear your opinion.

Jei norit pamatyt daugiau, teks pasivargint ir pasakyt, ką manot. Jūsų nuomonė man svarbi. Bėje, geriau nespauskit, kad padidėtų nes pamatysit baisų kokybės trūkumą..

Iki kitos silpnumo bangos,

                                                           xxo.

5 comments:

coffeeholic said...

nereikia man paliept as maloniai cia komentuoju hun ;D**

ohsoboheme said...

V. - taip aš:)
Ami - kad ir kaip bebūtų tu the only one kuri komentuoja :D***

ELIT said...

kokia žavi ir bohemiška... :))*

ohsoboheme said...

man taip pat kyla tokios asociacijos;)*

Kotryna said...

as manau butu graziau atrode jei butum fotografavus kiek labiau is apacios ir stengusis labiau akcentuot ta vejo ispudi plaukuose ir skraisteje.
bet siaip tikrai idomu ziuret kazkieno darytas fotografijas ne tik perkopijuotas:)