Pages

birželio 15, 2010

Hard to be soft, tough to be tender



As I promised, more photos from 'photoshoot'!
Nuo pat ryto baisiai savimi didžiuojuos! Dvi dienas bandžiau prabusti pabėgioti, bet kaip žinia man tai nepavykdavo, tačiau šiandien išganingas balsas iš vidaus privertė mane atsikelti ir apibėgti 5 ratus aplink 3 gatves(!!).


6 komentarai:

coffeeholic rašė...

oh my I like it, bet ko dura saves neiimetei? :/** btw as noreciau su gg autore pabazarint ;D

Anonimiškas rašė...

o lile tikras modelis :)_

ohsoboheme rašė...

Amanduk, dar spesiu imest :**
Anonymous, idomu kas cia man raso?:D

Anonimiškas rašė...

žinok, net neabejoju, tu manęs net nepažįsti. Nes aš irgi (gal žiaurokai nuskambės, nepyk) net nežinojau kad egzstuoji, kol neatėjau į tavo blogą :)))

ohsoboheme rašė...

o kaip suradai mano bloga?:)

Anonimiškas rašė...

Blogas.lt kai dar buvau skaitinėjau naujus įrašus, užsukau į tavo blogą, pamačiau įrašą apie Ernestą P. ir supratau kad mes iš vieno miesto ;DD

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign