Pages

birželio 23, 2010

Hysteric

 

Keista matyti, kaip pirmasis vasaros mėnesis nepastebėtai prabėgo šalin. Liūdna, bet man nepavyksta pajausti, kad dabar vasara.  Vakar suvalgiau pirmąją braškę (net tai neprivertė patikėti, jog vasara), specialiai neidavau pro turgelius, kad bobutės su savo krepšiais pilnais braškių nepriviliotų nusipirkt.  O kentėti kol darže augančios braškės prisirps tikrai buvo verta! :D

Tikiuosi, kad ilgai nereikės vaduotis knygomis ir sausainiais namuose, kol už lango pila kaip iš kibiro. Dabar taip norėčiau apsivilkti ilgą gelėtą suknelę ir keliauti prie jūros!

Summer, don't make me upset! 


5 komentarai:

morningcoffee rašė...

Ir aš pasiilgau vasaros.. Tikros vasaros!

Dali rašė...

Ir kodėl aš bėgu nuo jūros? :DDD visi čia važiuoja, o aš važiuoju tolyn nuo jos..

ohsoboheme rašė...

Dali, tikriausiai tu gyveni prie jos, ar ne? Ir tu bet kada gali mėgautis jūra. O mums toli gyvenantiems nu jūros tai kaip atgaiva:D

coffeeholic rašė...

jetus kaip noriu normalios vasaros ;/*

ohsoboheme rašė...

me too :/*

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign