Pages

liepos 16, 2010

They're gonna eat me alive

  
 
 
 
Pictures that I took in last 'photoshoot'. What do you think?

12 komentarų:

ELIT rašė...

Smilgelė!

rednails rašė...

WOW, įspūdinga :)
labai gilios akys :)

ag rašė...

Nuosatabu. Bet sutinku, jei būtų kitas modelis, netektų pusės efekto nuotraukos :)

ohsoboheme rašė...

elit, būtent!
rednails, ačiū:)
ag, dėkoju ir 100% pritariu, ištikrūjų kiekvienas žmogus turi savo šarmo :)

staklininko dukra rašė...

antra nuotrauka tokia, kad.. oho. Juk žinai, kad nieko doro nepasakysiu, bet pamačius pradėjau žagsėti. Gal tai ir neturi nieko bendro, bet nusako mano susižavėjimą.

ohsoboheme rašė...

na aš džiaugiuosi, kad bent kokį jausmą patiri dėl mano ft. labai džiaugiuosi, kad patinka!:)

Kita rašė...

begalo gražu! man labiausiai pirma nuotrauka patinka.:)

ohsoboheme rašė...

labai ačiū!:)

Anonimiškas rašė...

Oo Deimantė;D ana irgi modeliuks; bet jau akys- niekad ankščiau nebuvau atkreipus dėmesio ;P

coffeeholic rašė...

tos akys tai net uzburia,didesniu turbut nesu macius ;D

sarah klevan rašė...

oh my god, your face is so beautiful. and your blog is too

x
sarahklevan.blogspot.com

ohsoboheme rašė...

thank you, but it's not me in the picture:)

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign