She says don't let go

January 15, 2011

Kadangi dabar visuose tinklaraščiuose tik ir galima pamatyti, kaip blogeriai dalijasi "Stylish blog award", labai džiaugiuosi, jog šis apdovanojimas neaplenkė ir manęs. Ačiū tariu, Ingai ir Amandai. O taisyklės yra tokios, gavęs apdovanojimą blogeris parašo - iš ko jį gavo, 7 dalykus apie save, dalijasi savo mėgstamais tinklaraščiais.

7 faktai apie mane:

1. Labai gėdingas faktas, bet visiem pasitaiko, aš nemoku plaukti ir nors daug kas bandė man padėti išmokti, vistiek karštomis vasaros dienomis mieliau praleidžiu ne vandeny, o ant kranto..

2. Dievinu, ne tik vintažinius apdarus, bet taip pat,negaliu atsispirti senų laikų muzikai. The Beatles ir Queen yra maža dalelė to, ką niūnuoju kiekvieną dieną.

3. Kai buvau maža svajojau būti dailininke. Mane visad žavėjo faktas, kad akimirką galima įamžinti ne tik atminty.

4. Šiuo metu, mano viena didžiausių svajonių yra pasidaryti tatuiruotę. Labai viliuosi, kad iki 17 gimtadienio aš ją išpildysiu.

5. Kad ir kokia 'naulaiferė' būčiau, velniškai mėgstu skaityti knygas. Šiuo metu mano mėgstamiausios E. Wurtzel "Prozako karta" bei P. Coelho "Veronika ryžtasi mirti".

6. Mėgstu šypsotis, kartais tai darau su per dideliu entuziazmu.

7. Neturiu nė žalio supratimo, kodėl gavau šį apdovanojimą kuriame yra žodžiai "stylish blog". Kaip paprastai sakau -mano tinklaraštis yra apie įkvepimą, o ne apie madą. Nors ir labai ją myliu, pati nesu stileiva, veikiausiai pamatę mane minioje pamanytumėt 'kodėl ji rašo stiliaus patarimus, jei net nėra stilinga'. And who cares?

"Stylish blog award" perleidžiu - feed your fashion animal.

Nuo šiol, pasistengsiu rašyt daugiau. xx

6 comments:

morningcoffee said...

Ir iš manęs plaukikė nekokia. ;D

coffeeholic said...

mes sauni kompanija as nemoku dviraciu vaziuot, o tu plaukt ;DD*

ohsoboheme said...

yep, this is why we're the best :D***

neringa said...

aš irgi gal tik kokių 13 metų išmokau dviračiu normaliai važiuot ;DD

Veronika Sereikaite said...

Man irgi Queen dainos! kazkas nerealaus. ziauriai patinka. O del knygu... tai ir as ziauriai megstu skaityti knygas. Ir pvz jei paklausia mokykloj 'kas skaitot' daugiau nei puse klases nekelia ranku ir dar pazvengia. As visada galvoju kad tie zmones kurie nekelia ranku meluoja noredami atrodyti 'kietesni' (nors pvz kai zinau akd zmogus neskaito knygu man jis toks kvailys kartais atrodo) arba yra visiski idijotai, nes atrodo tiek dalyku tose knygose. Zodziu skaityti yra ziauriai geras dalykas. ir didele pagarba tam zmogui kuris perskaite daug knygu.

ohsoboheme said...

Veronika, vat, net nebūčiau pagalvojus, kad tau patinka Queen! Lb lb smagus panašumas čia:) ir kartais man būna gėda dėl žmonių kurie neskaito knygų, jie tikrai daug ką praranda:>