Pages

vasario 14, 2011

Why can't we give love give love give love give love

Taigi, taigi mielo šlamšto prekeiviai šiandien turėtų džiūgauti - atėjo (ilgai?) laukta diena, tai šv. Valentino diena. Iš visos širdies sakau, jog švęstum šią dieną, nereikia turėti antros pusės! Prisiminkime laikus kai buvome pradinukai ir klijuodavom vienas kito veidą kvailom širdelėm. Bet juk būdavo smagu, ar ne? Taip, kad ir šiandien - apdovanokime draugus šypsenomis, bučkiais ir šokoladais. MIELI MANO DRAUGAI, AŠ JUS LABAI LABAI MYLIU!

Happy Valentine's day!


7 komentarai:

On my way reaching the sky rašė...

Atradau interneto platybese tavaji bloga, o jis toks sirdziai mielas! Followin'u ;)

coffeeholic rašė...

love you hun ;**

catarina rašė...

How sweet!
Happy Valentine's!

morningcoffee rašė...

♥ ;*

toks visoks rašė...

Gud point, kais sakant!

Deimantė rašė...

Pamenu, kai dar mano Valentina buvai:) :D Ir tave su Vasario 14aja!:)

ohsoboheme rašė...

On my way reaching the sky, man labai labai malonu! aš taip pat tavo blogą jau kurį laiką skaitinėju:)
coffeeholic, love you 2 :*
catarina, you too!
morningcoffee, kisses!♥
Deimante, smagu kad ir manęs nepamiršai :)

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign