Pages

gegužės 17, 2011

Change of seasons

Gavus prašymą paskirti įrašą skirtą vasaros įkvėpimui, labai nudžiugiau, nes jau gana ilgai nebežinojau kuo papildyti blogą, minčių sausros "dėka". Tad jeigu turit kokių įdėjų apie ką dar galėčiau sukurpti įrašą - nesikuklinkit ir meskit jas į elektroninio pašto dežutę ar formpsring.me puslapį!


Nors oras jau kurį laiką nesitaiso, vargiai į lauką gali išeiti be skėčio ar lietpalčio. Dažnai save pagauname svajojant apie karštas saulėtas dienas ir trumpas gelėtas sukneles. Kad ir kaip stipriai pliauptų lietus, manau, kad jau pats laikas planuoti savo vasaros drabužinę.

Viena svarbiausių ir įdomiausių šio sezono tendencijų yra color blocking (spalvų blokavimas), tai stiliaus technika, kuri, mano manymu, yra kaip priešprieša minimalistinėms spalvoms. Ne kiekvienas gali pritaikyti color blocking'ą savo garderobui, jis reikalauja nedidelio nusimanymo apie spalvas, tačiau didelio drąsos užtaiso. Šį sezoną nepavyks nekreipti dėmesio į ryškias monochromines spalvas: raudoną, rožinę, ryškiai oranžinę, fluorescentinę žalią, kuriomis margintų drabužių parduotuvėse apstu. Kad neištiktų nesekmė ryškias spalvas galima pabandyti maišyti su pastelinėmis. Taip pat svarbu nepamiršti, jeigu nori pritaikyti šią tendenciją, nebūtiną nuo galvos iki kojų apsirengti ryškiais drabužiais, pradžiai galima pabandyti suderinti aksesuarų ir avalynės spalvą, vėliau kai drąsos ir noro atsiras daugiau, leiskit savo vaizduotei pašėlti!

Jeigu vis dėl to prisibijote ryškiausios pavasario tendencijos, įkvėpimo galima semtis iš mados leidinių viršelių, kuriuose merginos pasipuošusios drabužiais su gausiomios kutų detalėmis, mini nerinių suknelėmis ar gėlių raštų eilutėmis. Pasirinkimas kaip atrodyti šį pavasarį, žinoma, yra be galo didelis, tačiau šios kelios tendencijos yra arčiausiai mano pačios pasirinkimo ir stiliaus suvokimo:)

Verta prisiminti, jog dailiai atrodytum neužtenka turėti didžiulę spinta vardinių drabužių. Juk labiausiai mūsų derinius puošia netvarkingai supinta kasa ir nuoširdi šypsena!

Jeigu bent vienas žmogus perskaitęs įrašą pasijaus įkvėptas - mano pareiga atlikta. Labai viliuosi, kad šie mažulyčiai patarimai jums padės suformuoti nors dalį savo garderobo... Taip pat prašau, neteisti manęs už klaidas, juk nesu aš kokia stilistė, tiesiog čia pateikiau tai kas mano nuomone yra gražu ir suteikia man pačiai įkvėpimo:)

Kurdama derinius naudojausi looklet. Nuotraukos iš weheartit ir tumblr.

8 komentarai:

Greta rašė...

Man kažkaip labai įspudingai šį sezona atrodo color blocking. Na, kadangi mano drabužiai visada išlikdavo maždaug gėlėti, smėliniai, džinsiniai, tai kažkaip dabar norisi pabandyt tas ryškias spalvas ir ką aš su jomis galiu padaryti;)

ohsoboheme rašė...

Iš tiesų, color blocking yra kažkas nerealaus:)

Ernesta rašė...

gal moki pynt tokias kasytes kaip is pirmos eilutes 3foto arba is trecios eilutes 1-a???? kaip man patiktu....:P

ohsoboheme rašė...

Ernesta, deja nemoku :/ Bet manau Gabe moketu!

Vifaix rašė...

jaučiuosi fashionista, kai pagalvoju apie savo rožinį sijoną!

Anonimiškas rašė...

1. tai pats tekstas ir nuotraukos yra labai supah!
2.Tavo pareiga atlikata, ikvepmo gavau uch kaip daug!!! nors tavo blogas visada mane vercia nudziugti ir pasisemti ideju :>
3. taip ir toliau Simona, tavoblog'as nuostabus!!!

ohsoboheme rašė...

Akvile, taip ir yra!
Anonime, ačiū ačiū ačiū <3

Amanda rašė...

as labai noriu isbandyt colourblocking tik manau ne man tai nesiot, bet su laiku pamatysiu, o seip sauniai Simona :)

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign