Pages

liepos 03, 2011

I don't need power when I'm hypnotized

Vasaros lietus pasiglemžė mano sveikatą. Dabar sėdžiu varvančia nosimi ir laukiu kol į galvą šaus kelios idėjos pavadinimu "ką gi dabar veikti?"...
Žinot kas būtų velniškai smagu? Jeigu į komentarų dežutę numestumėte nuorodą į savo blogą arba šiaip kokio nors Jums patinkančio blogo nuorodą. Labai nėra ką veikti, o atrasti naują įkvėpimo šaltinį yra visada smagu:)

Summer rains claimed my health. Now I'm sitting with dripping nose with the question in my head "what to do?"...
You know what would be a damn fun? If in comment box you would leave a link to your blog or just a blog you really, really like. I have nothing to do and to find a new source of inspiration is always fun:)
xxo

9 komentarai:

Ieva Jankauskaitė rašė...

uzeik pas mane ir sone bus dauuuuug prirasyta:D daug bus zinomu, bet gal atrasi ir kazka naujo:)

ohsoboheme rašė...

ačiū labai:)*

Paukštė žaliaakė. rašė...

manasis daugiau akiųų paganymui :)

http://spiderandsnake.blogspot.com/

ohsoboheme rašė...

hihi, šitą blog'ą jau senokai seku:)

Silw rašė...

Dalinuosi ir savojo nuoroda:
Falling on the ground minds

Dar numetu savo draugės blog'o linką:

Freak Mermaid

Beje vasariniai lietūs-liūtys, glemžiasi ir mano sveikatą tad telieka sėdėti/tupėti namie ir gerti skanias/neskanias arbatas. Nemėgstu tokio oro. Tad sveik :)

O jei taipppp neturi ką veikti tai žiūrėk filmus - aš tą irgi darau. Arba pasistenk peržiūrėti visas mėgstamo serialo (mano tai GG) serijas - stengiuosi tą daryti :D

A. rašė...

gali pachekint mano mažylį
http://honeyevenings.blogspot.com

o šiaip dievinu šį vien dėl nuotraukų ir inspirationo
http://easyfashion.blogspot.com/

:))

Paukštė žaliaakė. rašė...

oho! garbe :D

ohsoboheme rašė...

Dėkui už nuorodas, jau žinau ką skaitinėsiu vakarais :))

Justė rašė...

Neįsivaizduoju ar patiks, bet pasidalinsiu ir savu. Galbūt ką nors įdomesnio rasi.
http://byjuste.blogspot.com/

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign