Pages

rugpjūčio 04, 2011

Lets shoot for the stars

photo source: Nirrimi
Jau vakar grįžus iš pajūrio niekaip neprisiruošiau parašyti į blogą (esu sau prisižadėjusi parašyti bent vieną įrašiuką į savaitę), apsunkusiomis kojomis kritau tiesiu taikiniu į lovą. Pajūris buvo smagybė! Ak, kad žinotumėt, kaip man patiko sedėti krante ir baksnoti kojų pirštukais į smėlį, netyčiom gurkšnoti sūrų jūros vandenį ir šiaip smagiai vaikštinėti visur su "plastmasiuku" rankose. Bet tie visi smagumynai neilgai truko, nes padarius 28 kadrus, mano plastmasiukas užsikirto (ech, taip ir žinojau, jog nevalia jo maudyti smėlyje). Su užsikirtusiu fotoaparatu buvau labai liūdna ir netgi kelis kartus apsiašarojau, nes taip ir neturėjau progos užfiksuoti saulėlydį, o tiesa sakant skaitmena man jau nebe lygis. Haha. Visgi šiandien gavau patarimą kaip iškrapštyti juostelę iš mylimo plastmasiuko, aš labaiiii tikiuosi, jog neapšviestų kadrų bent 17. Ryt keliausiu juostikės ryškinti, tai bus matyt, žinoma, rezultatus ir jums parodysiu. Tai tiek tų mano įspūdžių.

P.S šiandien jaučiuos kažkokia įkvėpta.
I'm too lazy to translate this to english.

9 komentarai:

deimantė rašė...

laukiam nesulaukiam :)

Amanda rašė...

nesulaukiu kol pamatysiu :)

ohsoboheme rašė...

heh, aš ir pati nekantrauju pažiūrėt ar bent vienas kadras pavyko:))

Everyone loves fashion rašė...

pavydziu tau :/ siais metais taip ir nebuvo progos pasivaikscioti pajuriu... na nieko, kaune tikrai irgi labai smagu! (atseit :D )

Everyone loves fashion rašė...

Pasiaiskink greitai, kur naujas postas!!! :D

ohsoboheme rašė...

eh, atsiprašau, aš nepataisoma tinginė :/
na, nuotraukų iš juostelės reiks dar ilgokai palūkėti. bet pažadu, kad ateinančią savaitę į mano blogą ateis įdomybių vėjas!!:D

Kotryna rašė...

Nuostabi nuotrauka!

Ailera Stone rašė...

nesmagu, kai source rašai weheartit. suprantu, kad ten dažniausiai tikro source nebūna, dėl to tas weheartit ir yra blogis patiems kūrėjams.
nuotrauka yra Nirrimi, pakeiski source į http://weliveyoung.blogspot.com/

ohsoboheme rašė...

Ačiū už pataisymą! Taip ir maniau, kad nuotrauka Nirrimi, bet kažkaip nenorėjau suklįsti:)

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign