Pages

rugpjūčio 21, 2011

Sunday morning rain is falling




Siaubingai nuobodus savaitgalis. Oras ne iš mieliausių, tačiau pagaliau atsipūčiau nuo žmonių fotografavimo ir nuotraukų koregavimo, nesakau, kad man tai nepatinka (patinka, labai!), bet truputį pervargau. Taigi, šeštadienį į mūsų namus atkeliavo žavi katytė kurią pavadinau Luna (taip, Hario Poterio įtaka). Iš nuobodulio, jau trečią kartą ėmiau skaityti "Prozaco kartą". Taip pat vakar peržiūrėjau du filmus. Šiandien - "Coffee and cigarettes", "Eternal sunshine of spotless mind" (kurio taip ir nesugebėjau užbaigti žiūrėti) ir žinoma, daug nesveiko ir spuogus auginančio maisto. Sekmadienio rytą lijo lietus.
I start to doubt about translating posts into english language. Does anyone reads this stuff in english?
xxo

10 komentarų:

Greta rašė...

Luna!!! OMG kaip fainai!;DD

Everyone loves fashion rašė...

Mmm, sugundei vel paziureti coffee and cigarettes :) O apie prozaco karta pirma kart girdziu :/ Beje, gal turi parekomenduoti ka nors is knygu? :) Tai, kad ir siandien lyja lietus... :/

ohsoboheme rašė...

rekomenduoju perskaityti prozaco karta, na ir dar (is mano mylimu knygu saraso) p. coelho "alchemikas" :)

Kotryna rašė...

Ahhh, šokoladas atrodo taaaip skaniai ( o čipsus MESK LAUK) nes ateisiu ir kailį išpersiu :D katytė labai miela, ir labai išradingai vardą sugalvojai, maniškė tai Žirnė, nes kai buvo maža, turėjo dideles kaip žirniukai akytes :D O Haris POteris yra klasika!

Miglė rašė...

Nuostabus katinukas :)

neringa rašė...

kokia grazuoliuke katyte! dievinu as kates ;)

ohsoboheme rašė...

Kotryna, eh kaip man reiktų tokio žmogaus šalia, kuris trenktų per nagus vos tik užsigeidžiu šlamštiško maisto:D Ačiū, Žirnė irgi neblogas!:)
Migle, taip tikrai!:)
neringa, man kažkaip šunys arčiau širdies, bet vistiek ir aš labai mėgstu katytes:)

Amanda rašė...

prozako karta nereali kntga ir filmas :) o dieve luna kaip miela :D as sakiau jei turesiu patina katina pavadinsiu banditu ar kazkuo panasaus ;D

Živilė rašė...

Aww, katinukas koks mielas! :)
Jei nepaslaptis, kokias programas naudoji nuotraukoms koreguoti? :))

ohsoboheme rašė...

Amanda, aš dar galvojau apie Hermionos vardą, bet kažkaip Luna labiausiai tiko :D
Živile, naudoju Adobe Photoshop CS2 :))

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign