Pages

birželio 23, 2012

"All good writing is swimming under water and holding your breath"

Aš nežinau kodėl man taip sekasi... bet jau kiekvieną vasarą turiu tradiciją bent kartelį susirgti. O dažniausiai susergu, kai būna nuostabiai geras oras, vyksta koks įdomus renginys ar tiesiog šventė. Džiaugiuosi, jog šį kartą oras primena pavasario įsibegėjimą ir veidų visai nelepina  saulė. Tačiau man vistiek labai nesmagu tūnoti namie ir gerti vaistus atsidūdančius jodu... Tad nusprendžiau pradėti ruoštis anglų kalbos egzaminui griebdama F. Scott Fitzgerald "The Great Gatsby", tikriausiai skambu kaip beprotė, bet stengiuos prasmingai išnaudoti laiką..
O Jūs vasarą skaitote knygas? Pasidalinkit kokias:)

11 komentarų:

Greta rašė...

Vakar is bibliotekos The Great Gatsby pasiemiau!! ;D

ohsoboheme rašė...

OOo kaip fun :D

Auguste rašė...

Man taip pat patinka vasarą skaityti knygas. Baiginėju „2001 metų kosminę odisėją“ ir įvairias knygas apie kosmosą, o toliau laukia „Pasaulis pagal Garpą“, „Kelyje“ ir „Pradžių pradžia“ :)

lucia m rašė...

great post!

xx

www.aroundlucia.com
www.aroundlucia.com

Everyone loves fashion rašė...

oi, skaitau ir dar kaip! net neisivaizduoju vasaros be sodybos terasos ir geros klasikines knygos rankoje :) Nors seip labiau megstu psichologine literatura nei grozine :) Tikiuosi, gerai anglu pavarei! Nekantraujam suzinoti kaip sekesi :)

ohsoboheme rašė...

everyone loves fashion, haha tikriausiai ne taip supratai, pradėjau ruoštis būsimam anglų egzui, kuris bus kitais metais :))

Viktorija rašė...

Šaunuolė, aš irgi panašiai mokausi :) nors ką užsirašau antrą kartą neskitau, bet geriau įsimenu, kai bent kartą užsirašau :) dailus raštas:)

Anonimiškas rašė...

Good choice! Skaitau Getsbį kaip tik dabar. Kvepia XX amžiaus pradžios Amerika man ši knyga.

ohsoboheme rašė...

Viktorija, aš irgi pastaruoju metu taip daryt pradėjau :)
Anonime, hihi man taip pat :>

Greta Anisimenko rašė...

Net nustebau...mūsų raštas labai panašus. Lyg būčiau rašiusi aš. Sveikinu dėl puikaus knygų skonio. Skanaus skaitymo! ;)

nešvarios kojos rašė...

vasarą perskaičiau pačią geriausią per visą savo gyvenimą knygą: Haruki Marukami ,,Norvegų giria'', ji tobula, rekomenduoju ją perkaityti Tau.:} Knygoje atrodo nieko nėra , bet kartu ir beprotiškai daug,.

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign