Pages

liepos 26, 2012

All about the shades

Vasarai jau kaip reikiant įsibegėjus, vis daugėja žveriško karščio pliūpsnių, nuo kurių vaduojuosi pasivartymais žolėje ir keliavimais prie ne taip jau toli esančio ežero. Kaip bebūtų gaila, aš vis dar peršviečiamai balta ir jau praradau viltį, jog tai pasikeis...
O čia džiuogiuosi saule ir naujais akiniais, kuriuos kaip lauktuvę gavau iš draugės :)

 
Išduosiu paslaptį, jog savo eilės pasirodyti BLOG'e laukia net dvi fotosesijos! :)

15 komentarų:

Egle Ge rašė...

Akiniai stulbinantys! Tikrai išskirtiniai ir tau laaabai tinka:)

Su meile, Egle Ge {HideInSugar}

Egle rašė...

kokie gražūs tie balti marškiniai!!

Samanta rašė...

Puikiai tinka tau šie akiniai :>
ir..laukiam laukiam naujų nuotraukų!

ohsoboheme rašė...

Egle Ge, dėkui! Labai bijojau, jog jie nepritiks prie mano veido formos:))

Egle, ačiūūū!

Samanta, dėkoju, pasistengsiu pradžiugint :)

Anonimiškas rašė...

Dazniau sukuokis plaukus su sklastymu sone :)

Everyone loves fashion rašė...

grooozis <3

ohsoboheme rašė...

Anonime, neee man nepatinka :D
Everyone loves fashion, yes they are!

Kotryna rašė...

O man labai dailiai susižiūrėjo Taviškės palaidinės : ) kas liečia įdegį, nesisielok. Nesidegindama tiesiog tausoji odą : )

Unknown rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
ohsoboheme rašė...

Ačiū, Kotryna :) Aš tik jaučiu nedidelę gėda prieš visas saulės nubučiuotas undines :D

Anonimiškas rašė...

Gražūs akiniai, gražūs plaukai, graži figūra, ir (tikiuosi nenuskambės labai keistai) gražios lūpos;DD

ohsoboheme rašė...

Gražus komplimentas, ačiū :)

T rašė...

balta spalva irgi gerai, aristokratiška :D

Ugnia rašė...

labai gražūs akiniai, ir pati labai nuostatatatatatatatabi! <3

Ugnia rašė...

labai gražūs akiniai, ir pati labai nuostatatatatatatatabi! <3

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign