Pages

liepos 31, 2012

Dream on, there's nothing wrong

Nors esu pakankamai "mergaitiška", niekad per daug nesižavėjau nei sijonais, nei suknelėmis. Dažnai pasigeriu kaip kitos merginos dailiai atrodo su trumpučiu arba atvirkščiai, žemę šluojančiu sijonu ir pasvajoju, norėčiau ir aš taip. Bet tiesa ta, jog geriausiai jaučiuosi su kelnėm ar šortukais, tiesiog sijonas man visai nesuteikia pasitikėjimo savimi. Skirtingai nei mano vienai iš pirmųjų modelių - Lilei. Keletas romantiškų kadrų iš mūsų fotosesijos, vykusios per didžiausius karščius.
 

 O už ką Jūs, kelnes ar sijoną? :D

14 komentarų:

Sandra rašė...

As visaip, siaip gal sijonas fainaiu :))

Nerealiai grazios fotkes, tokios svelnios :))

Audraah rašė...

man labaai gražu sijonai ir suknelės, bet aš taip pat patogiau jaučiuosi su kelnėmis ar šortais. :D
o nuotraukos labai žavios!

Daria rašė...

o aš patogiau jaučiuosi su sijonais ir suknelėmis :)

Everyone loves fashion rašė...

man ir labiau patinka sijonai ir sukneles :) Nors is tikruju, pagal nuotaika renkuosi ir vieta :) Beje, labai grazi modelio suknele!

Samanta rašė...

MAn tas pats su tais sijonais ir suknelėm.. O Lilės suknelė labai graži ir nuotraukos tokios švelnios ir šiltos :>

Živilė rašė...

aš geriausiai jaučiuosi su suknelėmis. ;)

Anonimiškas rašė...

o tau pačiai gražios tavo nuotraukos?

Eglutė rašė...

pati ankščiau kaip ir tu venkdavau sijonų ir sukneliu! Bet vėliau isitikinau kad visgi yra ir labai patogių suknelių ir sijonų, kurių nereik pastoviai taisytis, tvarkytis ir pan :)

Anonimiškas rašė...

Suknelėėės;D o antroje vietoje šortai;D

Anonimiškas rašė...

Anonime esantis viršiau, o kas trečioj vietoj...?
Aš tave taip pat palaikau. Kelnės, kelnės, kelnės ir tik KELNĖS :D

Anonimiškas rašė...

Anonime esantis viršiau, trečioje kelnės,o sijonų dėl manęs galėtų ir nebūt;DD

Kornelija rašė...

Kelnės 4evah. :D
(Labai gražu, Simona) :*

True rašė...

Pretty dress!


-True

Ugnė. rašė...

pavydžiu fotografijos

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign