Pages

liepos 03, 2012

The high heels above the ground

Nesu aš labai didelė stileiva ar madistė, bet mane baisiai pradžiugino šiandien rasta žinutė elektroninio  pašto dežutėje, pranešanti, jog mano nuotrauka yra išrinkta į madosknyga.lt pirmąją eilutę! Labai stipriai šypsausi ir dėkoju :) O tuo pačiu noriu pasidžiaugti, neseniai atradau, jog madosknyga.lt šį BLOG'ą įterpė tarp savo kūrėjų ir štai kaip pristato OHSOBOHEME:
  Mados fotografė Simona rašo blog’ą Oh So Boheme, kuriame talpina savo darbus bei puikias, kokybiškas įvaizdžio nuotraukas.
Širdis paglostyta, nors nežinau ar esu verta tokių žodžių :)

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sveikinu, Simona! :}

Amanda rašė...

sveikinu mieloji :)

ohsoboheme rašė...

Ačiū:>

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign