Pages

liepos 21, 2012

Three in the afternoon, we still haven't moved

Prisipažinsiu, jog turiu baimę apsipirkinėti internetu. Tiesiog baisiausiai nepasitikiu internetinėm parduotuvėm ir buvau įsitikinusi, kad jose pilna sukčių ir nesąžiningų žmonių. Trumpai tariant, galvojau, kad sumokėjus pinigus paprasčiausiai  užsakyta prekė nepasiekia tavęs... Bet prieš mėnesį mano akys užkliuvo už internetinės mados parduotuvės OASAP.COM, kuri vilioja nemokamu siuntimu į kiekvieną pasaulio kampelį, nusprendžiau pasinaudoti galimybe ir išbandyti šį šiuolaikinį apsipirkinėjimo būdą. Buvau kupina optimizmo, jog kaip ir skelbia parduotuvės puslapis, siuntinys mane pasieks po 17 dienų, tačiau praėjus jau trims savaitėms, optimizmas išgaravo ir mintyse ėmė suktis žodžiai "tave apgavo!". Bet praėjus lygiai mėnesiui ir vienai dienai, siuntinukas pažymėtas mano vardu atkeliavo į namus ir privertė mane šypsotis nuo ausies iki ausies. Jame slėpėsi labai patogus, paprastas, bet mielas auksinės spalvos, angelo sparnų žiedas. Ir štai dalinuos kaip žiedelis atrodo mano kasdienybėje:)


 Skelbiu internetinio pirkimo baimę įveiktą! :D

20 komentarų:

Anonimiškas rašė...

you look beautiful and so is your ring:)

Viktorija rašė...

žiedelis tobulas, verta buvo laukti tiek laiko :) o nuotraukos kaip visada žavios ir patraukiančios akį. kas fotografas? :D Aistė? nu gražu gražu

Samanta rašė...

Nu labai gražiai :> sveikinu įveikus baimę!!!:D

Anonimiškas rašė...

Eina sau kokia graži :oo
o žiedas tiek nervų ištampė :d

Daria rašė...

oi ir as turejau problemu su siuntinuku :D laukiau laukiau ir jau pradejau galvot, kad neteisingau parasiau adresa, bet po keliu dienu sulaukiau! :) va dabar jau laukiu sekacio.

Eglutė rašė...

Sveikinu!!! :)) Pati dažnai apsipirkinėju internetu (žinoma tenka ir nusvilti, tačiau kas liečia prekių atkeliavimą, jos VISADA pasiekia mano namus:))) Jau net atpratau apsipirkinėti parduotuvėse, pasimetu jose !

ohsoboheme rašė...

Anonymous, thank you!

Viktorija, taip tu visiškai teisi, fotografavo Aistė:D

Samanta, haha dėkui!:D

Anonime, dėkoju:)

Daria, va aš lygiai taip pat galvojau:) Dabar nekantrauju kol vėl galėsiu kažką gražaus užsisakyti:>

Eglut, mane ir gąsdino tas nusivylimas, nes nežinai kas gali atkeliaut:) ačiū.

Everyone loves fashion rašė...

haha, sauni istorija :) Sveikinu iveikus baime! :D Ziedelis labai grazus :) Taipogi nuotraukos, is tikruju tobulos :) O kad ir as tureciau savo asmenini fotografa! hah :)

Kotryna rašė...

cha, turėjau juokingą nutikimą su osapu ir aš: po mėnesio nuo mano užsakymo patvirtinimo, kai siuntinys jau seniausiai turėjo kaboti mano spintoje, jie man parašė, kad suknelė, kurią užsisakiau, jau parduota ir paprašė išsirinkti ką nors kita ;D

Ugnė. rašė...

Labai gražu Simona :>

ohsoboheme rašė...

Everyone loves fashion, didelis ačiū! Tik dėja ne visad tie fotografai šalia būna, kai prireikia :D

Kotryna, na bet tikrai šitos nemalonios patirtys manau atsiperka, kai gauni ko laukei :))

Ugne, dėkui!

aistė rašė...

žiedas labai gražus, patiko net mamai!
o ką bekalbėti apie Tave, gražuole mano! per objektyvą atrodai gražiai netgi tada, kai jį laikau aš:)

ohsoboheme rašė...

o, Aiste, ačiū tau labai :*

lyyyyle rašė...

utiutiu grazuolyte!!! labai grazios nuotraukytes ir ziedukas super!! :***

meida rašė...

Labai žavus žiedas. Ir, žinoma, Tu, Simona. :))

Vifaix rašė...

nu gražus tas tavo žiedukas :3

Ernesta rašė...

grazu, viskas labai grazu;)

ohsoboheme rašė...

Ačiū ačiū ačiū !!!

Juozas rašė...

myliu

Monika rašė...

Aš irgi turiu didelę baimę internetiniam apsipirkinėjimui, tačiau bandau po truputį ją įveikti :D Ir taip pat klaidžiojau po šią internetinę parduotuvę ir tikiuosi greitu metu kažką įsigyti :D

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign