Pages

rugpjūčio 11, 2012

Light reflects from your shadow

Tikriausiai visi kada nors yra gavę kokią seną ir vertingą šeimos relikviją, senelio laikrodį, močiutės sagę ar kažką panašaus... Labai noriu pasigirti, jog iš mamos gavau visą papuošalų dežutę, su papuošalais viduje, žinoma. Dėl jos vertingumo abejočiau, bet užtad kokį grožį radau ją atidarius! O kas smagiausia, kiekvienas papuošalas turi savo istoriją, auskarai, kuriuos mama segėjo pirmą kartą einant į šokius,  žiedas, kurį dovanojo mano tėtis... Viskas taip miela, baisiai mėgstu tokius paprastus daikčiukus:) O šitas žiedas ir auskarai neseniai papildė mano kuklią papuošalų kolekciją iš oasap.com:) 

O kas Jums yra arčiau širdies vintažiniai ar modernūs papuošalai?:)

23 komentarai:

Anonimiškas rašė...

labai tau čia pasisekė! viskas labai gražu:) na o man pačiai tai priklausomai nuo nuotaikos papuošalai. patinka ir vintažiniai ir modernūs:)

Vifaix rašė...

tai jau puošies :3

Anonimiškas rašė...

labai grazus papuosalai!

andrija milk rašė...

labai jaukus, grazus papuosalai :> ir tu grazi, ir ta paklode geleta grazi. :D nu puiku puiku viskas:*

Eglutė rašė...

visą laiką linkau daugiau prie vintažinių papuošalų, bet vis dažniau pastebiu kad akį traukia ir modernūs :) Tad net ir nebežinau :)

ohsoboheme rašė...

ačiū ačiū :) įdomu nuomonę perskaityt:>

Austė rašė...

As tai anonimui pritariu hehe:)
O siaip tavo fotkes laabai grazios:*

ohsoboheme rašė...

vaje, labai malonu Auste!:*

Anonimiškas rašė...

Labai graži, suvalgyčiau :3

Miglė rašė...

nuostabi dovana;) reiks ir savo dukrelei tokia padovanoti kada;) beje, ne tik papuosalai, bet ir pati dezute labai labai

Ernesta rašė...

kaip miela:)

Milda rašė...

as megeja visokiu turbut. Nors pats mylimiausias ziedas yra proseneles, kuri padovanojo mano mociutei 18to gimtadienio proga, paskui mamai ir galiausiai man. Auksinis su kazkokiu brangaakmeniu, bet man visada tiek geru emociju jis man atnesa:)

karolina rašė...

Labai gražūs papuošalai :)

neringa rašė...

siaip pirmenybe teikiu modernesniems papuosalams, pvz paskutiniu metu man patinka visa ta auksiniu, masyviu papuosalu banga, bet vintaziniai papuosalai su istorija yra kazkas nuostabaus :)

ohsoboheme rašė...

neringa, labai pritariu:) nors pati mėgstu tik pasigrožėti tais visais auksiniais masyviais papuošalais:)

Kornelija rašė...

Labai gražiai čia atrodai, Simona!
Man tai labiau prie širdies gal modernūs, bet tavo tie nauji auskariukai labai žavūs!

Ugnė. rašė...

puoškis kasdien :) labai gražu :>

Sandra rašė...

Vintaziniai papuosalai zinoma visada turi daugaiu "galios", jie patys kveuoja istorija, kuria gali pildyti devedamas pats :) Labai grazios nuotraukos ;)

Sandra
Kur mano raktai?

Samanta rašė...

Viskas labai gražu! Ir nežinau, kodėl, bet man tu tokia pasikeitus atrodai..Tokia jau didelė mergaitė ir labai žavi :>>

Anonimiškas rašė...

bet tam oasap labai brangu

Martyna rašė...

Mielas kraitelis is mamos atiteko.
Man patinka ivairus papuosalai. Bet kuo toliau tuo labaiu norisi pirkti tikro sidabro ar aukso papuosalus, kurie gali ir po daug metu atrodyti taip pat kaip ta diena pirkti. Bizuterija susidevi labai greit ir gaila buna atsisveikinti su papuosalais.

Toma Muz rašė...

Nuotraukos nuostabios!

ohsoboheme rašė...

Ačiūū!

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign