Pages

rugpjūčio 14, 2012

The clouds will be a daisy chain, so let me see you smile again

Prisipažinsiu, kartais aš dievinu pabūti vienumoje. Man begalo patinka tas metų laikas, kai tamsus asfaltas glamonėjasi su ryškiaspalviais lapais, o aš galiu penktadienio vakarais susisukti į šiltą pledo kokoną žiūrint romantinį (arba nelabai) filmą. Bet dabar ne TAS metų laikas, dabar vasara, atostogos, ir bent kažkiek turėčiau išnaudoti galimybę, kad bet kada galiu lėkti į lauką pasibūvoti su draugu, drauge, draugais, nes atėjus mokslo metams, tokios prabangos jau negalėsiu sau leisti.
 Gėda pripažinti, bet jau kurį laiką leidžiu dienas ir vakarus susisukus į savo jaukumo kokoną, retkarčiais paįvairinu kasdienybę iškeptu sumuštiniu, nauju filmu ar rastu nauju skaitalu. Nesakau, kad man nepatinka susitikti su žmonėm ir bendrauti, ne, ne. Man labai patinka! Tik kartais taip užsibūnu namuose, jog pamirštu kaip reikia išeiti iš to užburto rato. Laukiu nesulaukiu kada kalendoriuje visi žodžiai ir skaičiai rodys rudenį, tada nebebus taip gėda tūnoti tarp keturių sienų ir dviejų langų, puoštų gėlėtomis užuolaidomis. Nejaugi aš viena tokia?
O čia kažkurią dieną gaminomės rūką su Aiste ir Akvile.

14 komentarų:

Greta rašė...

ne viena, ne viena tokia.. mes dviese! :)

ohsoboheme rašė...

Yey! Tada smagu būt ne vienai:D

Ugnė. rašė...

tryse :D

melancholija rašė...

O aš maniau jog tik aš taip jaučiuosi pastarosiomis dienomis. Pyktį kelia žinojimas jog dar tik įpusėjo paskutinysis vasaros mėnuo, o orai nebedžiugina kaitra ir į akis spiginančiais saulės spinduliais. Sulaukus oficialaus rudens, žinoma susisukti į „kokoną“ jau tampa legalu, o aš ir šiandien nevengiu pasimauti šiltų vilnojinių kojinių ir tarsi visai netyčia iš spintos išsitraukiau kailinę liemenę mąstydama jog jau visai greitai man jos tikrai prireiks. Tikėkimės jog Lietuvą aplankys dar bent keletas tikrai vasariškų dienų, kaip sakoma, viltis miršta paskutinė ;)

melancholija rašė...

apsimauti*

ohsoboheme rašė...

melancholija, aš irgi jau senokai su žieminėm kojinėm lakstau po namus, bet kažkur gylumoj dar kirba noras pasidžiaugt vasarine saule:)

YL rašė...

Simona, lauk svečių >:D

Anonimiškas rašė...

panele antroj nuotraukoj prisidazius tiek kad atrodo jog laisvalaikiu megsta stoty uzdarbiaut :D

Sandra rašė...

Labai grazios nuotraukos :))

Austė rašė...

1. Labai grazios nuotraukooos!
2. Mano zadintuvas - radijas, tai,kad sian pakele su zinia: rugojucio 16 diena ir iki rugsejo liko visai nedaug.! Isties. O tavo elgesys normalus, daug kas dabar taip elgias. Vis deltp kazkoks keistas ir greitas ruduoo.. apima melanchoolija :*

Anonimiškas rašė...

tas anonimas labai jau senovinių pažiūrių. Nusišnekėjo. Akvile, puikus tavo makiažas.

Lin. rašė...

zinau ta jausma. Nors jis mane aplanko gana retai, bet tikrai zinau ka tai reiskia ;)

Dainora Žalpytė rašė...

gražios nuotraukos :)

ohsoboheme rašė...

Dėkoju :)

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign