Pages

spalio 13, 2012

Oh give me the words but tell me nothing

Prisipažinsiu, su kosmetikos priemonėmis visai nedraugauju. Žinoma, tikriausiai kaip ir visos dailiosios lyties atstovės mėgstu karts nuo karto paryškinti veido bruožus, bet tik labai minimaliai. Gal būt jeigu turėčiau taiklesnę ranką būčiau išmėginus įvairių tipų makiažus, bet nedrįsau ir mano laimei Maybelline nusprendė atsigręžti į lietuvaites blogeres ir dovanų duoti išbandyti nuojausius savo gaminius. Taip mano pašto dėžutėje atsirado "Eye Studio Master Smoky Longwearing Shadow-Pencil" ir "Volum’ Express The Colossal Smoky Eyes Mascara". Gavau galimybę lengvai pasidaryti padūmavusių akių makiažą, aišku sekėsi man prastai, bet tikiuosi, jog su laiku patobulėsiu... Labiau įgudusiai rankai pasidaryti padūmavusių akių makiažą, turėtų atrodyti vieni juokai, o kol tuo negaliu pasigirti  kiekvieną rytą perbraukiu blakstienas tik "Volum’ Express The Colossal Smoky Eyes Mascara" tušu, kuriuo esu begalo patenkinta, tušas ne tik suteikia apimties, bet yra itin patvarus ir lengvai valosi. Taip pat manojo tušo spalva yra mėlyna, tad labai džiugu, jog pamirksenus akimis prieš šviesą galiu sulaukti sutapatinimų su fėja :)
 Na, o keliaujant prie šio įrašo esmės... Ernesta sutiko priimti modelio ir visažistės iššukį, naudojant dar kelias papildomas makiažo priemones, pasidarė sau subtilų makiažą, kuris puikiai atrodytų ir dieną ir vakare. O dabar laukiu Jūsų komentarų ir nuomonių makiažo tema:)

 

11 komentarų:

Laura rašė...

Nu kaip gražu! O paskutinė man išvis pati gražiausia :)

Greta rašė...

labai gražiai šviesą gaudai! :)

Martyna rašė...

Puikiai padaryta, labai meniškos nuotraukos. 10 balų!!!

Greta rašė...

Seniai laukta fotosesija, kuri labai nudžiugino! Labai patiko.

Samanta rašė...

Labai gražios spalvos, Ernesta, kaip visada labai graži ir makiažas tikrai labai pavykęs!

Anonimiškas rašė...

Ernesta man labai panaši į elitnation blogo autorę;)

Anonimiškas rašė...

labai gražu, tačiau mėgsti nukirsti galūnes.:)

ohsoboheme rašė...

ačiū visiems už komentarus!

anonime, nemėgstu. žinau taisykles, matau savo klaidas, bet kartais jas palaužyt reikia, ypač kai 50mm objektyve ne viskas telpa.

Ira Kharchenko rašė...

Awesome outfit! I love the shirt:)

http://theprintedsea.blogspot.de/

Vifaix rašė...

man ta pirma nuotrauka tokia gtraži :333

Martyna Bačkauskaitė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign