Pages

spalio 02, 2012

Think of all the stories that we could have told

Jeigu per pastarąją savaitę kam nors kilo klausimas, kur gi aš buvau dingus, atsakymą rasite šiame įraše. O gi savaitėlę praleidau mielame Lenkijos miestelyje - Suprasl, kartu su 10 lietuvių ir 10 lenkų dalyvavau projekte "Lietuva-Lenkija. Duokim penkis", kuriuo bandėme sulaužyti vieni kitų stereotipus, susipažinome su "civilinės drąsos" sąvoka, daug diskututavome, lankėmės Varšuvoje (kur turėjome porą valandų apsipirkinėjimui!), vedėme pamokas vietinėje mokykloje ir pan. Tokio tipo projekte dalyvavau pirmą kartą ir labai džiaugiuosi įgyta patirtimi :) Na, o grįžus radau malonę staigmeną pašto dežutėje iš Maybelline, bet plačiau apie tai vėliau, su pačia geriausia vaizdine medžiaga.

7 komentarai:

Kornelija rašė...

aaaa omg H&M ♥

Anonimiškas rašė...

grazuuu

Anonimiškas rašė...

ir aš ten noriu :D

Anonimiškas rašė...

kas ten per vyras su moterimi?

melancholija rašė...

teko ne viename bloge pastebėti jog blogerės kaip supratau gauna dovanų šias naujas maybeline prekes? Ar yra galimybė jas gauti tarkime, bet kam? :-D nes mane aišku irgi domintų jeigu tai įmanoma kol tas visas reikaliukas dar veikia :-D

Samanta rašė...

Antra nuotrauka labai smagiai žiūrisi. Ir palaidinę matau, kad labai simpatišką nusipirkai! Smagu, jog gerai praleidai laiką :>

ohsoboheme rašė...

anonime, tai du piligrimai iš vokietijos, tiesiog sutikti varšuvos gatvėje:>

melancholija, net nenutuokiu ar taip galima, su manim tiesiog susisiekė maybelline atstovas :)

samanta, dėkoju:>

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign