A fuzzy little dreamer

February 12, 2013

Kol mokiniai mano gimnazijoje švenčia karantino paskelbimą, nusprendžiau, jog laiką reikia išnaudoti naudingai - parašyti į blog'ą. O kadangi per 3 jo gyvavimo metus niekad nerodžiau savo rankinės turinio, šiame įraše būtent tą ir išvysti galėsite.
 Nors yra sakoma, jog merginos rankinėje telpa visas pasaulis, aš savojoje nesinešioju tiek daug, keli būtiniausi daiktai + fotoaparatas, bei neseniai į mano lūpdažių šeimą įsiliejęs koralinis gražuolis.
Atsižvelgiant į tai, kad turiu daugiau laisvo laiko ir galėčiau dažniau sukurpti naują įrašą, siūlykit ką galėčiau parodyti, papasakoti, nufotografuoti, nes vaizduotės resursai išsekę, o pradžiugint įrašais noras yra:)

15 comments:

Anonymous said...

grazu viskas labai :))

miglum. said...

Ūūū, man patiko šis įrašas! :)
Jei kalbant apie tai, ką galėtum parodyti, man visada (kažkodėl?) labai įdomu bloggerių kambariai, hm, parodytum gal kada? :D
-
www.miglum.blogspot.com

Austė said...

Fainos smutkes visos. haha
Labai grazios nuotraukos ir pati mielai isejusi :*

ohsoboheme said...

anonime, dėkoju:>
miglum, smagu, kad patiko! kambarys mano tai visiškai negražus ir neypatingas, tad nebūtų įdomu į jį ir žiūrėt:D
auste, aciu tau:)*

Lina Kneizyte said...

as ir toki post'a kaip tik planavau.heh.Isties idomu kas gi slepiasi tose rankinese :)) Labai grazus rankinukas tarp kitko

ohsoboheme said...

lina, ačiū, lauksiu tavojo post'o :>

Gustė said...

žavi rankinė:)

Anonymous said...

o kaip lūpų dažai vadinas?

ohsoboheme said...

guste, dėkui:)
anonime, lūpų dažai iš avon, "perfect kiss", o atspalvis caressing coral.

Anonymous said...

bet jie tokie ryškesni ar čia tik nuotraukoje taip atrodo?

ohsoboheme said...

nuotraukoje atrodo raudonesni, bet šiaip realiai jie tokie link oranžinės spalvos :)

Amandžiukas said...

Patiko įrašas :)

Anonymous said...

Esi labai graži!:)

Samanta said...

Naujovė didelė čia toks įrašas. Bet labai smagi naujovė! O žinai, kas man labiausiai patinka? Kad nors ir tokio tipo įrašą galima aptikti beveik kiekvienam blog'e, tačiau tu vistiek išlaikai ta tokį savo „braižą“. Tos spalvos ir nuotraukų kompozicijos!
Lūpdažis taip pat labai gražus! Jau žinau, ką norėsiu užsisakyti pas tave :D
bučkis

ohsoboheme said...

amandžiukas, anonime, labai labai ačiū:)
samanta, tai turbūt gražiausias komentaras, kurį tik esu gavusi! dėkoju tau:*