Pages

kovo 05, 2013

One temporary escape

Hello, pavasari!
 Berods, šiandien pirmas kartas, kai mano BLOG'e rodosi vyriškos lyties atstovo nuotraukos. Ir dar ne bet kokio atstovo, o mano pačios brolio.
 Ką manot apie tokią foto-improvizaciją ir pavasarinius tinklaraščio spalvų pakeitimus?

17 komentarų:

Samanta rašė...

Kad Karolis labai simpatiškas vaikinas, tai net sakyti nereikia. O nuotraukos, tai kaip iš kokio seno filmo! Labai žaviai :>
O apie naują BLOG'o dizainą kalbant, tai šiltos spalvos, bet senesnis labiau prie širdies buvo! Nors gal reikia priprasti :)

ohsoboheme rašė...

Samanta, ačiū už nuomonę:> priprasi dar ir patiks :D

Egle rašė...

Juoda balta!! Labai gražuuu :))

ohsoboheme rašė...

Klasika:)) Dėkojam.

melancholija rašė...

Vos tik išvydau nuotraukas būtent taip ir nusprendžiau jog čia matyt bus tavo brolis, turite panašių veido bruožų. O be to pats stilius ir nuotraukos man patinka! :)

Austė rašė...

Labai labai :) ir tikrai jus panasus. Grazuoliu seimynele!

nešvarios kojos rašė...

iškart žiūrėdama nuotraukas pamaniau, kad tai tavo brolis.:} labai panšus ir gražus kaip ir tu.:}

Greta rašė...

Bet kokie jūs panašūs!!;D Labai labai gražu :)

Monika rašė...

Ir aš prisidėsiu prie komentatorių, sakančių, kad jūs su broliu esat labai panašūs! :)

d. rašė...

:)

http://customlookink.blogspot.com/

Anonimiškas rašė...

Taigi dvyniai, ar klystu? ;}

ohsoboheme rašė...

melancholija, ploju katučių, kad patinka:)
Auste, na man pačiai mes neatrodom panašūs, bet jeigu jau taip sakai... ačiū:*
nešvarios kojos, dėkojam už komplimentus:))
Greta, dėkui!
Monika, :))
Anonime, neklysti. Dvyniai mes:)

aistė rašė...

damn!
žiauriai gražus
žiauriai

Milex rašė...

so good!

Karolina rašė...

Labai gražios nuotraukos, nors man jūs visai nepanašūs, tiek išvaizda, tiek charakteriu :)

Anonimiškas rašė...

tobulai!

*Always be yourself, this world has no room for copies rašė...

Buvo idomu paskaitineeti :))

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign