Pages

balandžio 12, 2013

They were sitting in the strawberry swing

Ar pamenate mano įrašą apie pasikuiskim.lt? Tuomet buvau truputį nusivylusi bendradarbiavimo su šia internetine parduotuve pradžia, nes gavau ne širdžiai mielų drabužių. Bet po to įrašo buvau išklausinėta pasikuiskim.lt komandos, koks drabužis man patiktų, kad bendradarbiavimas būtų sėkmingas. Taigi, šį kartą gavau savo dydžio juodą veliūrinę palaidinę, kuri man begalo patinka, ji tobulai priglunda prie odos ir paryškina liauną figūrą, labai džiaugiuosi ir tariu spindintį AČIŪ pasikuiskim.lt komandai. Na, o derinukas su šia palaidine turėtų išvysti dienos šviesą jau šį savaitgalį.
O pasirodžiusių trumpų saulės dienų proga nusprendžiau pasilepinti save mažais naujais pirkinukais: katės akių formos akiniais nuo saulės ir ryškių spalvų nagų lakais. Taip pat, likit išplėtę ausis ir akis, nes jau greitai paskelbsiu savo pirmąjį tinklaraščio giveaway(konkursą), kurį remia StyleGodis:)

9 komentarai:

Ruta Gyvyte ( Ruth ) rašė...

Tikrai labai graži palaidinė !:)) Ir nuotraukų kokybė labai labai super !

Vifaix rašė...

grazhi gelytje

Samanta rašė...

Labai pavasariškos nuotraukos!
Ir su nekantrumu laukiam pirmojo giveaway!!^

ohsoboheme rašė...

ačiū, Rūta, labai malonu :)
Vifaix :D
Samanta, verta laukti!

Milex rašė...

You represent everything I like

Marti rašė...

Great blog <33

xx
http://cupofnovember.blogspot.com/

Anonimiškas rašė...

really nice! loving it!!

FASHIONCONTAINER rašė...

Very pretty!

www.Fashioncontainer.com

Fashioncontainer Facebook page

Patricia Ayuso rašė...

amazing blog!!! i follow you now ;)
i would love to follow me back because I really love your blog!! you have great posts
kisses pretty
http://blogcashmeremafia.blogspot.com

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign