Pages

lapkričio 20, 2013

Behind blue eyes

Beveik prieš mėnesį buvau labai išsiilgusi fotografavimo, ieškojau modelio, taip daili mergaitė vardu Patricija pasisiūlė man papozuoti. Norėjome surengti fotosesiją gražiausiose Vilniaus vietose, tačiau oras padiktavo savo taisykles, nuo lietaus slėpėmės kaip tik įmanoma, bet vis tiek nepavyko jo išvengti, tad galų gale su Patricija permirkome iki paskutinio siūlo. Štai dabar dalinuosi tos dienos rezultatais su Jumis, neturėjau jokios grandiozinės minties, tiesiog norėjau prisiminti fotografavimo džiaugsmą :) Ką manot?

Nuotraukos: Simona Aleknaitė (mano)
Sijonas, pilkas megztinis: Bütega
Modelis: Patricija 






8 komentarai:

Eglė Mameniškytė rašė...

Puikiai padirbėjai, turi gerą akį fotografavimui:) gal kada kartu kokį projektuką padarytume... :>
Linkėjimai,
http://sleepy-dog.blogspot.com/

ohsoboheme rašė...

Egle, ačiū labai ir mielai padirbėčiau kartu! :)

Feel the beat rašė...

labai grazios nuotraukos, o ypac tos, su kenzo megztuku :)

ohsoboheme rašė...

Feel the beat, džiaugiuosi, kad patinka :)

Anonimiškas rašė...

Nu super darbelis, tobulėji :)

Anonimiškas rašė...

Gražu, bet kitą kartą pasirink modelį, kuris būtų gyvų akių ir ne toks statiškas. Tik paskutinė nuotrauka turi šarmo, visos kitos tarsi išspaustos jėga.

w. rašė...

nuotraukos gražios, tik norisi šiek tiek natūralesnio veido.. mane asmeniškai erzina tokie ryškūs antakiai ir pablukusios plaukų šaknys, nothing personal. :)

Anonimiškas rašė...

ohoho, kokie pieštiniai antakiai.

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign