Pages

gruodžio 17, 2013

Cozy winter evening


Pradėsiu nuo to, kad labai retai dalyvauju kokiuose nors konkursuose, o jeigu ir dalyvauju sėkmė niekad nesišypso. Nežinau kodėl nusprendžiau išsiųsti savo nuotrauką į žurnalo "Panelė" konkursą, tačiau šis neaiškus mano sprendimas atnešė man kvietimą į žurnalo redakcijoje vykstančią fotosesiją.
Taigi, nešina lagaminu prikimštu drabužių ir aksesuarų atsidūriau ten, pagal mano norus buvau profesionaliai sušukuota, padažyta ir susikūrusi drabužių derinukus stovėjau priešais objektyvą. Nors buvo labai smagu, šiandien supratau, jog modelio darbas ne man ir mieliau stovėčiau kitoje fotoaparato pusėje. Su nekantrumu laukiu kaip viskas atrodys, o dabar dalinuosi keliomis buitinėmis ir gal kiek juokingomis nuotraukomis, nes neištvėriau neįsiamžinusi su tokiu dailiu makiažu, kurio pati pasidaryti nesugebėčiau. Nuotraukose puošiuosi švarkeliu, nėriniu ir žiedu iš internetinės parduotuvės foymall.com, o bikbok megztukas su JAV vėliava atsirado pas mane iš second-hand'o už nuodėmingą 12-os litų kainą!


14 komentarų:

Daria rašė...

labai graziai atrodai!!! :)

ohsoboheme rašė...

ačiū Daria, tikėjaus priešingos reakcijos! :D

Austė rašė...

laukiam rezultatu, parodyk po to! grrazuole)

Erika @Sausage Jar rašė...

Kaip makiažas gražiai dera!

rongzhi rašė...

Great post, I concur completely and appreciate the time you took to write it. Cheers!

Bandage Dresses

miglum rašė...

labai labai gražu!:)

Inga Šmigelskytė rašė...

Kaip gražiai :)

Aušrinė rašė...

Labai gražiai atrodai! Sveikinu nurungus kitas konkurentes!!
Pati praeitą mėnesį dalyvavau to paties konkurso fotosesijoje, buvo nuostabu (gruodžio mėnesio numeris weee). Tik priešingai, nei tau, modelio darbas man visai patiko ;D

labai labai lauksim rezultatų!

http://passionandunicorns.blogspot.com/

Eglė Mameniškytė rašė...

Puikiai:>
užsimaniau ir aš tokio vakaro..
linkėjimai,
http://egluut.blogspot.com/

Guste rašė...

sveikinu:D tikrai gražiai atrodai, tau tinka toks makiažas! :)

Egle rašė...

yeeee kaip laukiakm rezultatu! ir labai super svarkelis!! :)

Kotryna rašė...

Eii, Simonėle, atrodai puikiai :)

Betrice rašė...

For the special evening , you may need an elegant evening gowns to dress you up .

Anonimiškas rašė...

Kooookia graži!!!!

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign