Pages

kovo 09, 2015

14 DAYS WITH SAMSUNG GALAXY A5






Prisipažinsiu, juočiuosi begėdė taip ilgai nerašiusi, bet klaidą ištaisysiu ir šį kartą Jums papasakosiu apie savo pažintį su stilingu išmaniuoju telefonu Samsung Galaxy A5. Turbūt pradėsiu nuo to, kad nesu  naujųjų technologijų žinovė, tad nekalbėsiu apie procesorius, raiškas ir t.t. Apskritai neseku technologinių naujovių, bet pasiūlymas išbandyti naują telefoną tikrai suviliojo, dar ir todėl, kad jau daugiau kaip metai naudojuosi senuoju brolio LG, kuris nežavi nei savo grožiu, nei parametrais.
Taigi, man kaip mados tinklaraštininkei kone svarbiausia telefone išvaizda, Galaxy A5 atrodo išties gražiai ir prabangiai dėl savo metalinio korpuso. Iš pradžių man kiek nepatiko jo dydis, buvo sunku priprasti, nes jaučiausi kaip su plyta rankoje, tačiau vėliau atkreipiau dėmesį į didelio (berods 5 colių įstrižainės), ryškaus ir patogaus ekrano pliusą. Pereinant prie smagesnių dalykų, tai labai nudžiugino telefono fotoaparatas - išmaniosios asmenukės, norint įsiamžinti priekine kamera nebereikia spausti jokių mygtukų, užtenka delno arba balso komandos ir po kelių sekundžių gauni savo nuotrauką. taip pat mano draugus ir mane labai linksmino animuotos nuotraukos - gif'ai.
Pripažinsiu, jog po dviejų savaičių telefonas taip "prilipo", kad sunku jį buvo atiduoti. Samsung Galaxy A5 tikrai labai smagus, jaunatviškas ir stilingas, keliu nykštį į viršų ir imu dėti pinigus į kiaulę taupyklę :))




photos: Darja &  me

4 komentarai:

ChocolateFashionCoffee rašė...

I would never change my Iphone to a Samsung, I got really used to it!


Saci
ChocolateFashionCoffee
ChocolateFashionCoffee Facebook Page

CON ESTILO PROPIO, REBECA rašė...

Me gusta, tiene buena pinta

Besos Rebeca

Bisma Rauf rašė...

Looks great!

Check out my new post Here!!!

Bite Boo rašė...

:) Kaip tik ieškau telefono :) ačiū už apžvalgą :)
Užsuk pas mane
http://biteboo.blogspot.dk/

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign