Pages

rugpjūčio 03, 2015

PORCELAIN







floral crop top & shorts - shein.com; sunglasses, backpack - new yorker; necklace - h&m; hair ring - invisibobble; sandals - otre/ danija

Negaliu nepasidžiaugti vėl į Lietuvos padangę grįžusia vasariška šiluma. Pagaliau galėjau užsidėti savo nuostabų dviejų dalių kostiumėlį iš shein.com. Kai kam šis derinys priminė porcelianinį puodelį, o aš manau, jog tokia kombinacija yra puiki, nes tiek šortus, tiek palaidinę galima derinti prie kitokio stiliaus apdarų.  Taigi, tai turbūt mano pirmoji vasara, kuomet aš nesiskundžiu, jog esu balta it sūris, tokia jau ta miesto vasarotojų dalia :)


photo: Darja

3 komentarai:

ShoesManiac rašė...

perfect look :)

zara vest
Hot diamonds

Summer rašė...

Nerealus kostiumėlis! Aš ir seniai ko nors panašaus ieškau. :)

www.beauty-vibes.blogspot.com

ohsoboheme rašė...

ačiū,Summer :)

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign