Pages

rugpjūčio 15, 2015

RITUALS TAO COLLECTION REVIEW





Pradėsiu nuo to, jog tai yra pirmieji mano išbandyti Rituals prekės ženklo produktai, o šis vardas man visuomet kelia asociacijas su prabanga ir kokybe. Išbandžiau specialios Tao kolekcijos (su raminančiu baltuoju lotosu, gaivinančia kiniška mėta ir raminančiu Yi Yi Ren ingredientu) dušo putas pavadinimu Tai Chi. Tai yra putojanti dušo želė, kurios vieno paspaudimo užtenka visam kūnui, praturtinta atpalaiduojančiu baltojo lotoso aromatu, labai maloniai nuteikia ir švelnina odą. Produktą vertinu teigiamai ir keliu visus nykščius į viršų!




Dar viena Tao kolekcijos pažiba - Qi atpalaiduojantis serumas. Taip pat maloniai kvepia ir suteikia šaldantį pojutį, bet prisipažinsiu, jog niekada nesuprasiu tokių serumų naudos. Aš nežinau ar esu tokia vienintelė, tačiau šis serumas tikrai nepašalino nuovargio, neatpalaidavo ir neprivertė miegoti lyg ant debesų... Nelaukiau stebuklo, tačiau tai labiau rutuliniai kvepalai negu atpalaiduojantis serumas. 

1 komentaras:

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign