Pages

rugsėjo 30, 2015

SEPTEMBER BEAUTY FAVORITES

Pastaruoju metu turiu tiek daug naujų kosmetikos priemonių, kad net nespėjų pasidalinti įspūdžiais apie visas. Tad nusprendžiau pradėti naują mėnesinę skiltį, kurioje pasakosiu apie savo atrastus mėgstamiausius produktus, ką gali žinoti, gal ir Jūs atrasite kažką tinkamo sau :)


Gosh Professional / Sensation De:Frizz Shampoo.  Šampūnas garbanotiems plaukams, moterims, kurios norėtų, jog jų plaukai taptų paklusnesni. Nors ir neturiu stambių garbanų, mano plaukai linkę pūstis ir elektrintis, o mini garbanėlės už ausų dažnai palieka mane nepatenkintą, taigi labai džiaugiausi galėdama išbandyti šitą šampūną. Visų pirma, mane sužavėjo produkto dozavimo pompa, tai tikriausiai yra patogiausias dalykas, kokį esu testavusi. Po pirmo plovimo stebuklų nepastebėjau, bet vėliau plaukai priprato prie produkto, dabar vis girdžiu klausimą "ką pasidarei savo plaukams?" o aš teatsakau, kad išsiploviau galvą (ir net kondicionieriaus nenaudoju!). Šampūno kvapas labai malonus, lengvas, putoja taip pat gerai. Manau, kurį laiką liksiu ištikima šiam gaminiui.




Essence / Easy 2 Use Eyeliner Pen. Prisipažinsiu niekada nemokėjau taisyklingai pravesti akių skystu konturu ir aš tikrai nesuprantu kaip man tai pavyksta su šiuo pravedimu. Atrodo niekuo neišsiskirianti iš kitų, priemonė tikrai pateisina savo siunčiamą žinutę "tobulą akių kontūrą sukurs net ir naujokės!". Nors ir naudotis šiuo skystu pravedimu itin lengva, pagrindinis minusas yra tas, kad sunkiai tepasi ant šešėlių, brėžiant liniją jie nusivalo, tačiau pati priemonė laikosi gan ilgai.




Rituals / Magic Touch Body Cream. Tikriausiai nereikia sakyti, kad Rituals tai tikrai žino kaip pasirūpinti žmogaus kūnu. Kremas praturtinas saldaus vyšnių žiedų ir ryžių pieno aromatu. Tepamas ant kūno greitai susigeria, nepalieka nemalonaus "riebaluoto" jausmo. Rezultatas jaučiamas jau po pirmo naudojimo - švelni ir sudrėkinta oda. 



Pupa / I'm Matt Lip Fluid (Spalva 013). Apie Pupos fluid'ą buvau nemažai skaičiusi grožio bloguose, o taip pat bičiulė Darja nesustodama gyrė juos. Labai knietėjo išbandyti, o pirmas mano akiratyje atsirado švelnios kakavos spalvos (nuotraukoje spalva skiriasi keliais tonais) fluid'as. 
Priemonės konsistencija neįprasta, tai nei lūpų dažai, nei blizgesys, nerandu tam lietuviško žodžio. Ant lūpų pasidengia lengvai, greitai džiūsta ir išryškėja matinės spalvos grožis. Nors fluid'as išsilaiko labai ilgai (net po pusryčių ir pietų, lūpos atrodo taip pat), pagrindiniu minusu man tapo lūpų sausėjimas, jeigu prieš užtepant priemonę nesudrėkinu lūpų, dienos bėgyje jos nemaloniai sutrūkinėja. Nepaisant to lūpų fluid'as tapo mano kasdieniu palydovu. 

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign