ANNY NAIL POLISHES REVIEW

October 20, 2015



Greičiausiai ANNY kosmetikos pavadinimas daug kam yra jau žinomas. Pastaruoju metu grožio tinklaraščiuose ANNY nagų priemonės yra linksniuojamos kaip geriausiomis ir  ilgiausiai išsiliekančiomis ant nagų. Ir tikrai mane suintrigavo visos draugės sakiusios, kad nagai atrodo nepriekaištingai ištisą savaitę. Pats metas ir man prabilti apie savo pažintį su ANNY...
Testavimui gavau dvi tobulas spalvas, derančias prie visko, tamsiai raudona yra kultinė spalva rudens sezonui, o kreminė užbaigia kiekvieną subtilų derinį. Buteliuko dizainas klasikinis, patogus, visi spalvų pavadinimai yra šmaikštūs ir kūrybiški, tas man labai patiko. Pačio lako konsistencija yra skystesnė nei įprastų nagų lakų, lengvai lakuojasi ir tikrai greitai džiūsta. Tačiau norint išgauti sodrią spalvą neužtenka vieno sluoksnio.
Kas man labiausiai imponavo, tai išsilaikymas ant nagų ir šioje vietoje ANNY nagų lakams daviau net kelis šansus. Lakavau ir po vieną, ir po du sluoksnius, naudojau top coat'ą ar bazę, ko tik neišbandžiau, bet jau antrą dieną po lakavimų, lakas nuo nagų nusilupdavo. Nežinau, gal kitos merginos nedirba jokio darbo, neatlieka namų ruošos (kuo labai abejoju, haha). Labai gaila, bet mano lūkesčiai neišsipildė.
Kaip ten bebūtų ANNY, parduotuvėse "Kristiana" ir "Kosmada", turi milžinišką spalvų pasirinkimą, tad pratestuoti nagų lakus galima vietoje, siūlau išbandyti prieš įsigijant ir savo kailiu patirti tinka Jums ar ne :)

No comments: