BLACK & DENIM

October 21, 2015









beanie - kristar design; turtle neck sweater - lindex; biker jacket - new yorker; vest - next;
belt - vintage; skirt - romwe; shoes - sh shop

Man jau tapo tradicija kiekvieną naują sezoną pasitikti nuotraukomis iš šio balkono, o kaip gi atsispirti pagundai, kai fonas toks gražus!
Šiandieninio derinio puošmenos yra džinsinis sijonas iš internetinės parduotuvės - romwe.com, rudens sezoną visos fast fashion parduotuvės siūlo skirtingas tokių sijonų variacijas, o šio man labiausiai patiko varpelio siluetas ir ilgis. Taip pat aš niekaip negaliu atsidžiaugti savo naujais batais, sunku patikėti, bet juos radau Humanoje už 10 EUR, tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio, ne kitaip. Na ir dar vienas mano spintos favoritas yra dryžuotas golfas iš Lindex, jis taip prie visko tinka, kad negaliu sustoti jį nešiojus.
 O Jūs ar jau turite savo rudens garderobo mylimiausius? :)


photo: Akvilė

6 comments:

SS2/1 Statybininkas said...
This comment has been removed by the author.
SS2/1 Statybininkas said...

puiku

Innas Corner said...

Kepure!! Super! Man dabar kazkoks kepuriu fetishas uzejo :D visur pastebiu kepures ir visu ju noriu!!

ShoesManiac said...

great :)
biker boots & international shein giveaway 120 USD

Anete Lasmane said...

Great look! :)

www.anetesdomas.blogspot.com

Kristina said...

tie batai, tai virš realybės! nuostabus laimikis :)
www.krstview.tk