20 YEARS OF LUSH / REVIEW

November 19, 2015

Šiais metais mano mylimas, spalvingas ir gardžiausiai kvepiantis LUSH prekės ženklas mini 20-ies metų gyvavimo sukaktį (valio, valiooo!), nors švenčia jie, dovanų gavau aš :) Prieš porą mėnesių grįžau namo su medine dežute, pilna naujos kolekcijos gėrybių. Viską uoliai pradėjau naudoti, testuoti ir štai jau galiu pasidalinti savo įžvalgomis.


Dark Angels / veido ir kūno šveitiklis
Kadangi nuo paauglystės aš vis dar kovoje su spuogeliais, šis šveitiklis pasirodė kaip neblogas pagalbininkas. Sudėtyje yra tikros anglies, avokado aliejaus, raudonmedžio aliejaus. Vieno mažo gabalėlio (jį reikia sušlapinti su vandeniu) užtenka visam veidui, valo itin giliai. Sudėtyje taip pat yra juodojo cukraus, kuris padeda atsikratyti negyvomis odos ląstelėmis. Jausmas po panaudojimo labai gaivus, bet mano oda atrodo šiek tiek išsausėjusi, nors ir švari. Manau produktas nėra tinkamas visiems odos tipams, tad prieš įsigyjant geriausia pasitarti su LUSH konsultantėmis.

Dream Cream / rankų ir kūno losjonas
Na, o ši priemonė tinkama absoliučiai visiems. Aš tikrai turiu nesuskaičiuojamą galybę kūno priežiūros priemonių, nuo aliejų iki kremų. Nors šis losjonas nėra kažkuo labai įspūdingas, tiesiog taikliai atitinka savo aprašymą ir  keliauja prie mano dažniau naudojamų kosmetikos gaminių. Man labai patinka jo kvapas, stipriai jaučiasi rožės, ramunėlės ir alyvuogių aliejus, jos taip pat padeda gausiai maitinti ir nuraminti išsausėjusią kūno odą, o tai šaltuoju metu labai aktualu.




Maypole / muilas
Jau minėjau, jog LUSH parduotuvė, yra kaip geriausių aromatų būveinė, o šio muilo kvapas toks malonus, kad primena visus geriausius ir skaniausius dalykus. Iš tikrųjų nuo jo kvepia visas vonios kambarys, o draugės vis klausia kuo prikvepinau vonią :) Stebuklus čia daro mėta ir gardenijos. Labai rekomenduoju!



Rosey Cheeks / šviežia veido kaukė

Veido kaukė su kaolinu, kalaminu ir rožių aliejumi, savo savybėmis labai primena čia jau apžvelgtą Catastrophe kaukę su mėlynėmis. Nuramina sudirgusią odą, valo inkštirus ir kitus nešvarumus. Po kelių naudojimų supratau, jog ši man labiau patinka, negu toji su mėlynėmis. Rosey cheeks lengviau tepasi ant veido, o vėliau ir lengviau nusiplauna. Naudojimas labai paprastas - tolygiai paskirstyti storą sluoksnį ir palaikyti 10 - 15 minučių, nuplauti su šiltu vandeniu.



Beautiful / dušo gelis

Gaivus ir net gi sakyčiau egzotiškas  gelio kvapas budina mane rytais duše. Sudetyje yra šviežių persikų sulčių ir džiovintų abrikosų, visi jie susijungia tam, kad oda būtų švelni ir pamaitinta. Gelio reikia labai ne daug, kad gausiai užputotų, tad produkto užtenka ilgam, aktualu visoms taupuolėms.



Twinkle toes / pėdų pudra

Labai naudingas produktas! Ypač toms, kurios dirba ar šiaip visą dieną praleidžia ant kojų. Twinkle toes padeda išsigelbėti nuo nemalonaus pėdų kvapo, užtenka šiek tiek pudros įtrinti į pėdas. Aš mėgstu dar šiek tiek įberti į batus, veikia labai gerai ir sugeria nemalonų kvapą gana greitai. Taip pat, LUSH konsultantė išdavė paslaptį, jog karštomis vasaros dienomis pėdų pudrą įbėrus į batelius, jie nesmukčioja, nekantrauju išbandyti, mat smukčiojantys bateliai yra bėda su kuria susiduriu gan dažnai.

1 comment:

Anonymous said...

O ar LUSH parduotuve yra Lietuvoje?