OCTOBER BEAUTY FAVORITES

November 04, 2015



BeYu / Irma La cote d'Azur šešėlių paletė
Esu apsėsta rusvų šešėlių, jie tiesiog puikiausiai tinka prie mano mėlynų akių. BeYu šešėlių paletėje yra net 8 spalvos, visos labai praktiškos ir reikalingos, nuo tamsiausios iki šviesiausios. Šešėliai tepasi lengvai it kreminiai, ilgai išsilaiko net ir nenaudojant šešėlių bazės. Atradusi sau tinkamiausias spalvas, nenustojau jų kartoti. Ir kaip galima buvo tikėtis šešėlių teptukas yra bevertis, su juo tikrai nesukursi padoraus makiažo, tad aš naudoju savo profesionalius Gosh makiažo teptukus.

Skincode / Exclusive celular night refine & repair - naktinis veido kremas
24h de-stress - daugiafunkcinis drėkinamasis kremas
Pripažinsiu, kol aktyviai nerašiau apie grožio priemones, prieš tai niekada nenaudojau veido kremo. Mane labai nustebino naktinis Skincode veido kremas, užsitepus ant odos jausmas labai malonus, gaivus. Kremas sumažina odos nelygumus, raukšleles, oda po nakties tikrai atrodo gyvybingesnė.
Daugiafunkcinis veido kremas yra išsigelbėjimas visur skubančioms ir praktiškoms moterims. Jis tinka veidui, lūpoms, rankoms ir visam kūnui. Atšalus orams labai tinka puoselėti jautriai odai ir visada atranda savo vietą mano rankinėje.


Oriflame Giordani Gold / Essenza
 Essenza aromatas yra tobulai tinkantis šaltam metų laikui, saldus, bet rafinuotas greitai tapo mano labiausiai naudojamu aromatu. Šie kvepalai visiškai skiriasi nuo visų Oriflame kvapų, tai labiausiai koncentruotas ir ilgiausiai išliekantis aromatas. Pagrindinės natos - apelsinmedžio žiedai, jazminai, žalieji migdolai. Puikų kvapą papildo prabangiai atrodanti pakuotė, manau turėtų labai dailiai atrodyti kaip dovana.

BeYu / Perfect finish foundation
Paskutinis mėnesio favoritas, greičiausiai liksiantis mylimiausiu visus metus - BeYu skystas makiažo pagrindas, pakeitęs mano kasdienę makiažo rutiną. Įsimylėjau nuo pat pirmo panaudojimo ir labai džiaugiuosi atradusi sau tinkamą makiažo pagrindą ir jo atspalvį (04 bright ivory). Makiažo pagrindas yra labai skystas, jo nereikia daug, todėl lengvai pasidengia ir nepalieka kaukės efekto. Veidas su juo atrodo matinis, o po darbo dienos atrodo lygiai taip pat kaip pasidažius ryte, man tai yra svarbiausia, nes tikrai nemalonu dirbti blizgančia nosim. Parekomendavau draugei ir daviau išbandyti, o ji jau kitą dieną keliavo į artimiausią "Kristianą" įsigyti. Nors kaina nėra maža (16 EUR), manau kokybiškas produktas vertas tų pinigų, o pabaigusi savo buteliuką, pildysiu atsargas iš naujo.

No comments: