Pages

lapkričio 30, 2015

SUIT UP







faux fur coat - lindex; blazer - massimo dutti; pants - massimo dutti; turtleneck sweater - sh shop;
boots - deichmann; bag - zara; necklace - h&m

Pagaliau rytoj kalendoriai pradės rodyti žiemos startą. Aš taip ilgai laukiau pirmojo sniego ir taip nekantravau šiek tiek turėti jo savo nuotraukose, kad labai nuliūdau pamačiusi, jog iš jo teliko didžiulės balos.
Šiaip ar taip prieš pradedant pliaupti lietui spėjau įsiamžinti su šiandieniniu savo derinuku, kurio vinimi tapo mano nauji ir mylimi kailiniai iš Lindex. O dėvint kostiumą išėjau iš savo komforto zonos ir galiu pasakyti, jog man toks classy stilius visai prie širdies. Kadangi aplinkui taip pilka ir niūru, o mano spalvynas taip pat nėra ryškus, į pagalbą ateina raudonas lūpdažis.



photo: Darja

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign