MADOS INJEKCIJA'15: THE LOOK

December 14, 2015







Faux fur coat - new yorker; top - lindex; skirt - zara; booties - sh shop; earrings - h&m; satchel bag - new yorker

Na greičiausiai mano abejingas veidas viską pasako apie patį "Mados injekcijos" renginį. Vakaras turėjo būti skirtas naujų mados talentų atradimui ir žinoma yra tikrai smagu sukiotis mados, grožio pasaulyje, tačiau labai liūdna, nes kol kas tarp kuriančio madą jaunimo nematyti nei jaunųjų statkevičių, nei piekautaičių ar straukaičių... Pakankamai niūrus vaizdelis dėjosi ant "Injekcijos" podiumo: sportiniai bateliai, neoninės spalvos, jokių aiškių siluetų ar idomių kirpimų. Aš suprantu, kad jaunam dizaineriui labai sunku įgyvendinti savo idėjas neturint finansinio rėmimo, tad nekantrauju ką gi kūrėjai pademonstruos pavasarį "Mados infekcijos" podiumui.
Savo vakaro deriniui pasirinkau nemažai patogių ir mėgstamų detalių. Šviesus kailiukas kaip visad padeda išsiskirti, pieštuko silueto sijonas yra naujiena mano drabužinėje, kurią manau užsidėsiu daug, daug kartų. Auskarai yra mano išpardavimo lobis, man jie žvėriškai patinka, o dar smagiau, jog tekainavo tik 1 EUR :) Taip aš jaučiausi 100% savo "kailyje" ir manau, kad tai yra mano vienas mėgiamiausių derinių.


photo: Darja

2 comments:

Vasarė said...

Labai gražiai! Norėtųsi ką nors įdomesnio pakomentuoti, bet tik šie du žodžiai galvoje sukasi. :D Kaip ir visi tavo deriniai - paprasta, tačiau neprasta, stilinga, bet neperspausta. :)

ohsoboheme said...

ačiū Vasare! :*