FIT FOOD - ONE DAY JUICE DIET EXPERIENCE

January 14, 2016


Tikriausiai net nereikia sakyti, kaip per pastaruosius metus išpopuliarėjo sveikos mitybos ir gražaus, atletiško kūno kultas. Taip, tai yra labai madinga ir gal visai nebloga mada, mat skatina sportuoti ir sveikai maitintis. Pripažinsiu, aš tikrai pavydžiu visiems aistringai sportuojantiems ir užsivedusiems gerinti savo mitybą, bet pati kol kas tam valios neatrandu. Kiek tik save pažįstu (ir visi draugai gali patvirtinti), niekuomet nesistengiau sveikai maitintis, valgau mėsainius, picas ir kitą greitą maistą be sąžinės graužaties ir dėkoju savo genams bei greitai medžiagų apykaitai už tai, kad dar netapau statinaite. Nesveikas maistas vilioja mano receptorius, bet taip pat vilioja ir noras turėti skaisčią veido odą, būti tvirtesne ir stipresne.

 Štai taip po truputį aš pradėjau galvoti apie minimalius gyvenimo būdo ir mitybos pokyčius. Ir taip mano akiratyje atsidurė "Fit food" sulčių programa. Jeigu neteko tokio pavadinimo girdėti, tai "Fit food" yra sveiko maisto ir gėrimų baras, įsikūręs Vilniuje. Pasirinkau vienos dienos "Lieknąją" sulčių programą, o mano tikslas buvo išvalyti organizmą ir mažais žingsneliais pradėti keisti mitybos įpročius. Neslėpsiu, pabudus ryte ir supratus, kad visą dieną turėsiu gerti sultis, pasidarė mažumėlę baisu. Taigi, vienai dienai gavau 4 sulčių kokteilius ir vieną vandens buteliuką su chia sėklomis.
Rytas tikrai buvo baisus, nes esu pratusi turėti sočius pusryčius, kad turėčiau daugiau energijos dienos darbams ir tai turėjau iškeisti į buteliuką su vandeniu, citrinomis ir chia sėklomis, kadangi kankino gerklės skausmas, turėjau šalia ir žalios arbatos. Jau išgėrusi pirmą buteliuką, ėmiau savimi didžiuotis ir galvoti, jog sveika mityba galbūt man visai pakeliui.
Tiesą sakant, tikrai nebuvo sunku vietoje maisto gerti sultis, jaučiausi taip pat sočiai, lyg pietums būčiau sukirtus kepsnį. Ir taip tuštinau buteliukus maždaug kas dvi valandas, sunku buvo tik tuomet, kai draugės prieš pat nosį valgė skanumynus, bet erzinama jaučiausi daugiau psichologiškai, fiziškai jokio alkio nejaučiau. Mano dietoje priklausė 5 buteliukai (~2,5 l, ~800 kcal), bet aš turėjau papildomą vieną - "Naminį migdolinį"(500ml, ~250 kcal). Nebeištvėriau nuo aplinkinių erzinimų ir vakarop gurkšnodama sultis sukirtau du dribsnių batonėlius (dėl to dabar man gėda, haha).
Vakare išgėrus visas sultis jau tikrai jaučiausi išdidžiai, o kitą rytą pabudau su puikia savijauta. Nežinau ar čia psichologinis paveikimas, bet net mano veido oda po sulčių programos atrodė sveikesnė ir net pati jaučiausi šiek tiek lengvesnė. Supratau, jog sultyse esančios daržovės, gali būti ne tik sveika ir skanu (anksčiau padegustavus gurkšnį sakydavau "fee man per sveika"). Ir dabar tikrai norėčiau išbandyti kitas programas, o gal net išmėginti savo valią tris dienas :) Bus matyt, o apie tolimesnius savo "sveikus pasirinkimus" tikrai papasakosiu ir tinklaraštyje!

No comments: