Pages

vasario 21, 2016

MY MAKE UP ORGANISATION










Mano makiažo priemonių kampelis, tai vieta kur visuomet turėtų vyrauti tvarka (pripažinsiu taip būna tikrai ne kiekvieną rytą), kaip kitaip sutalpinti visas naudojamas makiažo gėrybes, kad visos būtų patogiai prieinamos ir nepamirštos.
 Daugiausiai mano kosmetikos stalčiuose galima pamatyti Essence, Catrice, Oriflame, Pupa, BeYu, Maybelline, Avon prekės ženklų. Stengiuosi, jog kiekvienos srities priemonės būtų atskirtos, kad visi mažiausi dalykėliai  atrastų savo vietą, tai padaryti man padėjo stalo įrankių dėklas iš Ikea parduotuvės (jį negailestingai perlaužiau, kad sutilptų į komodos stalčių, hehe).
Manyčiau, kad kaip tinklaraštininkei mano kosmetikos gretos nėra jau tokios didelės, bet kaip paprastai merginai atrodytų šiek tiek per daug dalykėlių...  O man baisiai būtų įdomu sužinoti, kur Jūs laikote savo makiažo priemones?

3 komentarai:

Žaneta rašė...

Tvarkinga, stilinga, gražu! pati norėčiau namuose turėti tokį kampelį :)

Anete Lasmane rašė...

Gorgeous post! :)

www.anetesdomas.blogspot.com

Lucie Shoesmaniac rašė...

love this post :)
saturday mood

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign