Pages

kovo 20, 2016

FASHION INFECTION'16: DAY I OUTFIT




earrings - h&m; shirt - zara; trousers - massimo dutti; shoes - deichmann; clutch - rimowa; sunglasses - marc jacobs

Nurimus Mados Infekcijos atgarsiams, ėmiau jausti šiokią tokią nostalgiją, na tikrai neturime daug renginių kur gali siurbti įkvėpimą, spręsti galvosūkius kaip čia pasipuošti ir gerėtis kitais gražiais žmonėmis...
Štai mano vakaro pasirinkimas buvo labai patogus ir saugus, juk su juodos-baltos spalvos deriniu sunku prašauti pro šalį, tai nemari klasika, kurios vis daugiau atsiranda mano drabužinėje. Ne pirmą kartą pavasariui atėjus svaigstu dėl blizgančios avalynės, tad patikėkite kiek laimės man suteikė šie auksiniai bateliai. Dokumentų dėklas transformavosi į delninę ir štai aš stoviu prieš fotografų blykstes tikėdamasi būti nepravaryta, haha.



photo: Darja

2 komentarai:

Anete Lasmane rašė...

Amazing outfit, I adore your shoes! :)

www.anetesdomas.blogspot.com

Anonimiškas rašė...

Nuostabiai tikrai atrodai:) žiūrinėjau visas nuotraukas ir norėjau paklaust, kokią pudrą naudoji?

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign