Pages

kovo 07, 2016

FEBRUARY BEAUTY FAVORITES

Vasario mėnesį pirkau/ gavau dovanų labai nedidelį kiekį grožiui skirtų priemonių, tad išsirinkti savo favoritus buvo itin lengva. Prieš Jus kaip niekad praktiškas ir naudingas mano mėnesio mėgiamiausių sąrašas.



Oriflame/ NovAge odą gaivinantis tonikas
Oriflame neseniai pristatė naują liniją skirtą odos priežiūrai -  NovAge, kuri turi tris kolekcijas skirtingoms amžiaus grupėms. Man atiteko "NovAge True Perfection", linija skirta 20+ amžiaus moterims. Kol toliau testuoju ir bandau suprasti patinka man ar ne šios linijos kremai, be jokios abejonės į šią skiltį dedu toniką. Ši priemonė skirta odos paruošimui, prieš kremo naudojimą. Tikrai, suteikia malonų gaivumo pojūtį, o oda tampa nuvalyta ir spindinti.



BeYu / Star lūpų dažai 
Iš pirmo panaudojimo lūpdažis labai primena balzamą. Jis gausiai drėkina lūpas ir suteikia natūralų blizgesį, sodri spalva (425 Lady Lips) tobulai tinka kasdienai, o kreminė tekstūra nepriekaištingai padengia. Iš mano gausios lūpų dažų kolekcijos, šis yra bene labiausiai naudojamas prieš einant į darbą ar paskaitas, kai norisi, jog lūpos būtų pamaitintos ir natūraliai spindėtų.



Oriflame / Giordani Gold Jewel pudra
Tik pažiūrėkit kaip stilingai atrodo šios pudros pakuotė, aukso spalvos dežutė prikaustė mano dėmesį ir suviliojo išbandyti turinį. Iš tiesų kasdieniam makiažui užtvirtinti nenaudojau kompaktinės pudros, bet GG Jewel pudra šiek tiek pakeitė mano makiažo eigą. Pudra labai lengva ir švelni, neapsunkina veido ir suteikia matinės odos efektą, o dar kaip puošia kosmetinę!



Pupa / Regenerating Anti-Stress kūno šveitiklis su druska
Šį gaminį man labai rekomendavo išbandyti Darja, ji vis nustebdavo kodėl šveitiklis pas mane dar guli nepradėtas. Tad tokiam stipriam skatinimui sunku buvo pasiduoti. Druskos šveitiklis po kelių savaičių testavimo tapo neabejotinu favoritu. Konsistencija beveik tobula, druska sumalta nei per stambiai nei per smulkiai, pridedama mentelė patogiam gaminio dozavimui. Sudėtyje esantis pačiulio aliejus padeda atsipalaiduoti ir palieka švelnumo pojūtį. Tikrai nemaniau, kad druskos šveitiklis taps toks reikalingas kūno priežiūrai.

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign