Pages

kovo 10, 2016

TRIP TO COPENHAGEN


hat - tally weijl; jacket - next; scarf - new yorker; bag - new yorker; jeans - thrifted

Praėjusią savaitę turėjau džiaugsmo mėgautis atostogomis, ko gero tokių oficialiai neturėjau beveik 3 metus, o tai skamba gan liūdnai. Su vaikinu suplanavome keletos dienų kelionę į vieną seniausių Europos  sostinių - Kopenhagą, šiame mieste buvau pirmą kartą ir jis mane maloniai nustebino!
Prisipažinsiu, kaip turistė esu visiška vėpla, sunkiai gaudausi žemėlapiuose ir mielai žioplinėju gatvėmis, tad gera buvo turėti racionaliai mąstantį kompanijoną šalia. Iš anksto aptarėme vietas, kur ketiname nueiti, taigi tiesiog reikėjo suspėti su laiku. Pats miestas tiesiog idealus pasivaikšiojimams, kur tik pasisuki - pastatai, bokštai, mielos gatvelės ir spalvoti namukai, sunku buvo paleisti fotoaparatą iš rankų.
Man labiausiai patikusios vietos, į kurias tikrai dar norėčiau sugrįžti: Naujasis uostas (Nyhavn), tai bene fotogeniškiausia vieta Kopenhagoje. Čia galima rasti gražiausių spalvų pastatus,  viename jų (pažymėtas 20 numeriu), gyveno pats Hansas Kristianas Andersenas, daugybę lauko kavinių ir restoranų, tai buvo puiki vieta paganyti akims.  Be galo įspūdingai atrodo Gelbėtojo bažnyčia (Church of our saviour), o dar įspūdingiau buvo auksiniais laipteliais lipti į jos bokštą. Man bijančiai aukščio, būti 95 metrų aukštyje buvo velniškai baisu, bet pasimėgauti nuostabiu miesto panoramos vaizdu buvo verta. Dar viena, mano galva, privaloma pamatyti vieta yra Naujojo Karlsbergo Glyptoteka muziejus (New Carlsberg Glyptotek) muziejuje galima apžiūrėti egiptiečių skulptūras, sukurtas 3000 metų prieš Kristų, Romos periodo kūrinius bei modernius danų ir prancūzų dirbinius. Pati muziejaus aplinka atrodo didingai, o pirmame aukšte galima gerėtis žiemos sodu ir gerti kavą po palmėmis. Žinoma, aplankėme kur kas daugiau vietų, bet šios trys labiausiai atitiko mano skonį. 
Per keletą dienų tikrai neįmanoma pamatyti viso gėrio esančio Kopenhagoje ir aplink ją, bet aš norėčiau dar kada sugrįžti ir vasaros laikotarpiu pažinti miestą kitomis spalvomis. 















2 komentarai:

Selma rašė...

Those photos are fabulous! Gorg city, and your outfit is so pretty! :)
xox

ChocolateFashionCoffee rašė...

amazing city!

ChocolateFashionCoffee
ChocolateFashionCoffee Facebook Page 

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign