AFTER RAIN

April 27, 2016





Pastarosiomis dienomis mane siaubingai graužia kirminas vardu "baigiamasis darbas"... Nors visada  savo laiką stengiuosi suplanuoti prasmingai, tam kad diena nepraeitų veltui, gaunasi taip, jog nueinu miegoti vėlai naktį, o keliuosi per pietus. Patapau tipiška studentė, nes visus svarbiausius darbus atideliojau paskutinę minutę. Manau, kad šiuo metu aš tikrai ne vienintelė tokia. O jeigu turite patarimų, padedančių nepamesti galvos, prašau pasidalinti!
Kalbant apie derinį: dėviu sijoną, jau tapusį žvaigžde, haha. Aš Jums jau sakiau, kad jis velniškai patogus ir tikrai dera prie skirtingų stilių. Tai šiandien aš jaučiuosi tokia kukli prancūzaitė... Ko gero, tai dėl (mano mylimų) dryžių!

jacket - new yorker | turtleneck - lindex | skirt - h&m trend | shoes - massimo dutti | bag - zara | glasses - kodano.lt | necklace - h&m

photo: Darja