FIRST IMPRESSIONS ON PUPA DOT SHOCK COLLECTION

April 01, 2016


all cosmetics - pupa dot shock ss'16 collection; sunglasses - marc jacobs; hair rings - invisibobble; make up bag - retroforma

Pavasaris, tikriausiai yra geriausias metas atnaujinti  tiek savo garderobą, tiek savo grožio kampelį, jau rodžiau kiek daug gėrybių esu prikaupusi, o kosmetikos ženklai net nesiruošia sustoti kepti naujų linijų.
Šį kartą mano akiratyje Pupa pavasarinė riboto leidimo kolekcija, vizualiai atrodo gaivi ir mergaitiška, kas man yra labai artima, mat kartais net nepastebiu ir štai jau renkuosi rožinę spalvą. Įpakavimas mane tenkina, aukso spalva suteikia šiek tiek prabangos, o rožinė žaismingumo. Viską jau po truputį išbandžiau ir dalinuosi savo įspūdžiais.
Ypatingai patiko  Dot Shock Balmy Gloss, paprastai blizgesių aš pakęsti negaliu, bet šis yra kaip lūpų balzamas, turintis daugiau blizgesio ir labai malonų kvapą.
Pupa tikrai žino, kaip turi atrodyti geros lūpų priemonės, nenuvylė ir lūpų dažai Miss Pupa, jų dėka lūpos švyti ir atrodo putlesnės.
Ne tokį gerą įspūdį paliko nagų lakas Lasting Color Gel, nusilakavus juo nagai tikrai atrodo kaip po gelinio lakavimo, bet bent jau man tobuli išlieka vos 2 dienas.
Nors Dot Shock Eyeshadow Palette spalvos parinktos labai taikliai (paletė turi 5 tviskančias spalvas), pigmentacija labai švelni, nenaudojant šešėlių bazės spalvos vos matomos.
Taigi, didžiausi aplodismentai keliauja lūpų priemonėms, blizgantis balzamas tikrai keliaus į favoritus!


No comments: