Pages

balandžio 19, 2016

LONG DENIM SKIRT






Šiandien dienos šviesą išvydo ir pirmą kartą fotoaparato blykstes išgyveno, mano naujasis džinsinis sijonas. Jeigu mano tinklaraštį sekate ilgesnį laiką, tikriausiai pastebėjote, jog greitos mados parduotuvėse perku tik drabužinės pagrindus, kitaip tariant basic'us. Įdomesnių perliukų ieškau devėtų drabužių parduotuvėse (šiuos nike'us radau būtent ten ir sėkmingai juos nešioju trečius metus!) arba vintažiniuose butikuose.
Taigi, tik pasistenkite įsivaizduoti kokia maišatis mano galvoje dėjose stovint H&M persirengimo kabinoje ir mąstant apie šio sijono gyvenimą mano spintoje. Šiek tiek padvėjojus nusprendžiau - go for it ir dabar labai džiaugiuosi savo pasirinkimu.
Midi ilgis išgyvena tikrą mados renesansą, visai kaip ir džinsas, kiekvieną sezoną jis tampa vis populiaresnis ir atsiranda vis daugiau džinso variacijų. Labiausiai man patinka tai, kad sijonas tuo pačiu metu atrodo vintažinis ir modernus. Manau, kad dar tikrai pavyks parodyti šiojo elegantiškąją arba bohemišką puses.

sunglasses - lindex | jacket- new yorker |  t-shirt - new yorker | skirt - h&m trend | sneakers - nike air max (thrifted for 10EUR) |  bag - deichmann


photo: Darja

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign