SPRING/SUMMER'16 INTERIOR FASHION BY RETROFORMA

April 07, 2016



Išsiduosiu Jums, kad mada yra ne vienintelis dalykas dėl ko man svaigsta galva. Žinoma, tokių mažų apsėdimų yra ir daugiau, o vienas jų apėmė mane visai neseniai... Kažkaip anksčiau laikiausi minties, jog jeigu stogas virš galvos ne savas, nėra reikalo ir puošti jo, tačiau mano nuomonę pakeitė viena draugė ir įkvėpė meilę namų dekoravimui. Taip mano pinterest'e atsirado skyrėlis svajonių namų interjerui ir mano nedidelis kambarys nuo šiol darosi vis jaukesnis.
 Taigi, labai nudžiugau kai atsirado galimybė apsilankyti Linos Kalinauskaitės - Forsman namuose ir gyvai išvysti naujausias interjero madas skirtas pavasariui/ vasarai. Manau, kad aklai sekti tendencijų neverta, ypač kalbant apie namų puošybą, tačiau atrasti artimą kryptį būtina ir bent šį tą pabandyti pritaikyti prie savų namų interjero.
Šiltąjį sezoną beveik identiškos spalvos karaliauja tiek mados pasaulyje, tiek namų interjeruose, mano asmeninė favoritė - rožinis kvarcas, o pavasario/vasaros viršūnėse taip pat galima pamatyti skirtingų ir gaivių mėlynų atspalvių. Jeigu ir Jums knieti kurti savo namų jaukumą, įkvėpimo ieškokite Retroformoje.