Pages

gegužės 09, 2016

GREY CULOTTES







Kiulotų tipo kelnės vėl išgyvena mados renesansą. Tai tarsi patrumpintos plačios kelnės, iš pirmo žvilgsnio atrodančios kaip sijonas. Prie jų daugybė merginų nepriprato per praėjusį sezoną, tuomet likau nesusipratusi ir aš, tačiau šis patogus drabužis jau spėjo stabiliai įsitvirtinti mano spintoje.
Surasti unikaliai atrodančius ir gražiai krentančius kiulotus yra ne lengva užduotis, tad man į pagalbą atėjo  F Identity projektas. Tai jaunų merginų iniciatyva, kurių pagrindinė misija yra  padėti atrasti savo mados identitą ir pabudinti kūrybiškumą. Puslapyje, F Identity dalinasi unikaliais drabužiais, kurių nerasi įprastose parduotuvėse, yra pateikiami įkvepiantys drabužių deriniai ir kainos. Smagiausia, jog išsirinkus drabužį gali būti rami, jog kito tokio pas nieką nepamatysi :)
Grįžtant prie mano kiulotų, tai jau spėjau įsitikinti, jog tai labai universalus drabužis, dailiai atrodantis tiek prie sportinių batelių, tiek prie klasikinių oxford'ų... Štai ir vėl patogumas ir mada žengia koja kojon!

sunglasses - zero uv | jacket - new yorker | t-shirt - massimo dutti | culottes - f identity | shoes - massimo dutti | bag - deichmann | necklace - h&m

photo Darja

3 komentarai:

Anete Lasmane rašė...

I love black&white combination! You look gorgeous! :)

www.anetesdomas.blogspot.com

Lucie Shoesmaniac rašė...

nice look :)
we love kare design

ThisGirlLovesChic rašė...

beautiful photos

This Girl Loves Chic xx

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign