Pages

liepos 14, 2016

LAZY DAYS






Mane kaip ir bičiulę Sandrą pastarosiomis savaitėmis apėmęs tingulys. Mintyse rašau naujus įrašus ir delioju nuotraukas, tačiau prie kompiuterio taip ir neprisėdu, o teisinu save, jog neturiu laiko. Iš tiesų suplanuoti savo laisvą laiką, kad jo užtektų artimiesiems, draugams ir dar mėgstamai veiklai yra nelengva, bet įmanoma užduotis. Už pagaliau pasirodžiusio įrašo turinį ačiū Darjai, kuri mane išsitempė nusifotografuoti.
Kalbant apie derinį, čia žiba šio sezono žvaigždė - palaidinė atidengtais pečiais. Sau sakiau, jog nepasiduosiu šiai tendencijai, nes jos 15 minučių šlovė tuoj baigsis, bet išpardavimas privertė pakeisti savo nuomonę. Šios palaidinės ir sijonkelnių derinys puošė mane diplomų įteikimo šventėje, žinoma su kitais batais ir aksesuarais, bet aš lieku ištikima praktiškumui ir tą patį derinį pritaikau eiliniai dienai.


earings - lindex | shirt - zara | culottes - findentity | sneakers - massimo dutti | clutch - new yorker

Komentarų nėra:

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign