FIRST IMPRESSIONS: LANCÔME GRANDIOSE

August 10, 2016



Pats laikas pakalbėti apie kosmetiką. Pati turiu įvairiausių kosmetikos priemonių iš skirtingų prekių ženklų.  Vienos juokingai pigios, kitos reikalauja didesnio taupymo, bet kai atrandi sau tobulą produktą neturi kur dėtis.
Pripažinsiu, prieš Lancôme Grandiose liniją buvau nusiteikusi ganėtinai skeptiškai, tai atrodė eiliniai žvaigždių išreklamuoti produktai, bet tokios mintys sukosi prieš išbandant linijos pažibas - blakstienų tušą ir akių apvadą. 
Kuo šios priemonės ypatingos? Blakstienų tušo šepetėlio forma akivaizdžiai skiriasi nuo mano matytų ir turėtų, gamintojas šią formą meiliai vadina "gulbe", o pats kaklelis yra tarytum prevencija prieš vokų terliojimą tušu (kas man tikrai sekasi). Grandiose Extreme yra tankinantis ir ilginantis tušas. Užtenka vos vieno perbraukimo ir mano miniatiūrinės blakstienos atrodo dailiau. Tik nežinau, ar aš esu tokia terlė, ar tas gulbės kaklelio šepetėlis nepasiduoda prieš mano drebančias rankas ir vis tiek kas antrą kartą palieku vokus išteptus... Kaip ten bebūtų, blakstienos su šiuo tušu atrodo įspūdingai ir po vieno potėpio, tad patikėkit, kaip puikiai atrodo perbraukus kelis kartus. 
Toliau po rampų šviesa - Grandiose akių apvadas. Galiu pasakyti, jog tai buvo meilė iš pirmo panaudojimo. Nors akis apvedimu ryškinu ganėtinai retai, manau esu pakankamai įgudus šiame reikale. Mėgstu lengvas ir natūraliai atrodančias uodegėles, o su tokia plona plunksnele jas išpiešti yra vaikų žaidimas. Apvedimas, juodas kaip anglis, išsilaiko visą dieną, neatsispaudžia ant vokų ir kas mane tikrai nustebino, tai lengvai nusivalo su makiažo valikliu. Kad jau toks puikus yra, norėčiau, jog priemonės būtų šiek tiek daugiau. Panaudojus daugiau nei pora savaičių, plunksnelė piešia ne taip ryškiai, nežinau, ar apvedimas užsibaigė, ar tiesiog uždžiuvo, bet prisiekiu - atsakymą surasiu. 
Taigi, abi priemonės turi nemažai pliusų, tikrai yra vertos dėmesio, bet nevadinčiau jų tobulomis. Gerai, pasitaisysiu, tobulos yra pakuotės ir dizainas.  O gal Jums teko jau kažką išbandyti? Jei taip, pasidalinkite nuomone!

No comments: