Pages

rugsėjo 09, 2016

STRIPED & CLASSY





Šį rudenį su Jumis čia sveikinuosi pirmą kartą. Ir tai yra mano pirmas ruduo, kuomet aš nesu nei moksleivė, nei studentė. Keistas jausmas, sakyčiau, mokslo metų pradžia man asocijuojasi su naujovėmis ir permainomis. Dažniausiai tai būdavo nauji draugai, pamokos, studijos ir t.t. O šį kartą metus nusprendžiau pašvęsti darbui, tinklaraščiui ir rimtam apsisprendimui dėl tolimesnių studijų. Manau, toks pasirinkimas teisingas, juk nesinori stačia galva pasinerti bet kur.
O dabar prie stiliaus reikalų... Prieš Jus mano tipinis drabužių pasirinkimas, kai klasika sutinka patogumą. Dryžiai ir kulotės yra mano du mėgstamiausi dalykai drabužinėje!


sunglasses - lindex | sweater - stradivarius | culottes - f identity | sneakers - new yorker | shoe pins - stradivarius | handbag - zara | choker - zara | necklace - michael kors

Komentarų nėra:

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign