Pages

spalio 19, 2016

WHAT'S IN MY BAG?



Ar galit įsivaizduoti, "kas mano rankinėje?" tipo įrašo nedariau jau kokią amžinybę. Na tiksliau ne amžinybę, o trejetą metų, tad pats laikas padaryti update!
Vasara yra puikiausias metas demonstruoti visas dailias delnines ir mini rankines, tačiau atėjus rudeniui vietos prašosi daugiau daiktų. Labai sunku rasti tinkamo dydžio ir kirpimo klasikinę rankinę, savo dabartinę įsigyjau Zara TRF skyriuje ir ji man tarnauja jau antrą sezoną iš eilės. Nors jau jaučiu poreikį atsinaujinti.
Mano rankinės vidus, ko gero neprimena subrendusios moters, bet nieko nepadarysi, man tiesiog patinka ryškūs ir mieli dalykėliai. Vis dar nemėgstu prisikrauti nereikalingų daiktų ir stengiuosi nesinešioti daug kosmetikos priemonių, tiesiog neturėčiau laiko, kada padailinti savo makiažą. Užtat lūpų dažų visada turi būti po ranka, padažytos lūpos yra mano silpnybė. Taigi, kiekvieną dieną su manimi tik patys reikalingiausi daiktai. Čia jau greit turės susitalpinti pora pirštinių, kepurė ir gal koks termosinis puodelis, mat šaltasis sezonas diktuoja savo sąlygas.

O viskas detaliai atrodo taip:

Uoga Uoga lūpų balzamas - Saldžios ir gaivios
Nyx Soft Matte Lip Cream skysti lūpų dažai, spalva - Cannes
Oriflame Giordani Gold kompaktinė pudra
Anny nagų lakas, spalva - Clubbing with Dracula
Bershka darbo knyga
Oriflame Lace Love rankų kremas
Tangle Teezer plaukų šepetys
Stradivarius sulankstomas krepšys


1 komentaras:

Anete Lasmane rašė...

that fox pouch is soo cute! :)

www.theinvisiblebutterfly.com

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign