Pages

gruodžio 20, 2016

SOFT & FLUFFY BY TALLY WEIJL






faux fur jacket | midi skirt | bag - tally weijl

Kad Jūs žinotumėt, kaip sunku paruošti tinkamas derinio nuotraukas... Aišku, būtų nerealiai gera turėti kokį puikų draugą fotografą, bet kol tokio nerasta visi artimieji tampa fotografais. Vienas jų yra mano vaikinas, kuris įsigudrino daryti tikrai puikias nuotraukas, bet kai jo šalia nėra, taikiniu tampa kiti. Šį Tally Weijl derinį man padėjo įamžinti brolis (ačiū, Karoli), nors apmokymai ėjosi gana sunkiai, manau, kad kai yra daugiau nei viena sufokusuota nuotrauka galima ploti katučių.
Okey, gana bereikalingai pliurpti, juk aš Jums norėjau papasakoti apie savo drabužių pasirinkimą. Prisiekiu, nesuprantu kokia bitė man įgėlė, bet šįsykį išsirinkau visus šviesius drabužius. Bet juk mano spintoje visada karaliauja juoda (?!). Žodžiu, mane lengva papirkti - aš mėgstu kailį ir viską kas blizga... O tas kailinis švarkelis tai toks mielas ir minkštas, visiškai primena pradinių klasių madas, haha.
Taigi šventės ir kalėdinių derinių ieškojimas jau ant nosies, o jeigu norite tokio paties kailinio švarkelio, blizgančio sijono ar rankinės užsukite į Tally Weijl Vilniaus, Kauno, Šiaulių ir Klaipėdos "Akropoliuose".

2 komentarai:

Anete Lasmane rašė...

you look gorgeous! :)

www.theinvisiblebutterfly.com

Marija M. rašė...

Beautiful jacket, beautiful soft colors ;) xo
http://www.stylesensemoments.com/

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign